۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
تعمیرات خطوط آسیب‌دیده در حال انجام است
شرکت انتقال گاز ایران:

تعمیرات خطوط آسیب‌دیده در حال انجام است

شرکت انتقال گاز ایران از آماده‌باش همه مناطق ده‌گانه عملیاتی و آغاز عملیات تعمیرات خطوط آسیب‌دیده در اثر انفجار خرابکارانه بامداد امروز خبر داد.

به گزارش بازار، با توجه به اقدام‌های خرابکارانه تروریستی که حدود ساعت یک بامداد امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) در چند منطقه خطوط لوله سراسری گاز کشور در استان‌های چهارمحال و بختیاری و استان فارس رخ داد، شیرهای حفاظتی اتوماتیک پیش و پس از محل انفجار، بسته و آتش به‌طور کامل مهار شده است.

بنا بر این گزارش، تیم‌های عملیاتی نیز بلافاصله پس از وقوع حادثه به محل اعزام شدند و پس از مهار آتش، عملیات حفاری و برش‌کاری در خط ۴۲ اینچ خط اول سراسری و خط ۵۶ اینچ دهم سراسری با حضور به‌موقع کارکنان منطقه ۲ عملیات انتقال گاز، آغاز شده است و در ادامه نیز عملیات فیتینگ، جوشکاری، رادیوگرافی، هواگیری و تزریق گاز و فشارافزایی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

اقدام‌های لازم برای ترمیم بر روی خط چهارم و هشتم سراسری ۵۶ اینچ آسیب‌دیده در صفاشهر استان فارس نیز در حال انجام است. اکنون همه مناطق ده‌گانه عملیات انتقال گاز در آماده‌باش کامل هستند و نیروهای عملیاتی و فنی را به مناطق حادثه‌دیده اعزام کرده‌اند.

کد خبر: ۲۷۳٬۴۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha