۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
عرضه مسکن در بورس به گرانی و افزایش قیمت ملک دامن می زند
رئیس کمیسیون عمران مجلس:

عرضه مسکن در بورس به گرانی و افزایش قیمت ملک دامن می زند

رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: عرضه مسکن و املاک در بورس نمی تواند به بهبود وضعیت بازار مسکن کمکی کند، بلکه تنش ها را افزایش خواهد یافت، از این رو من کاملا با برنامه وزارتخانه‌های راه و اقتصاد با عرضه مسکن در بورس مخالف هستم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی، در واکنش به برنامه وزارت اقتصاد درباره راه اندازی بورس املاک و مستغلات در هفته آینده، گفت: قطعا عرضه مسکن و املاک در بورس نتیجه ای جزء افزایش تنش در بازار و گرانی مسکن به دنبال دارد.

عرضه مسکن و املاک در بورس نمی تواند به بهبود وضعیت بازار مسکن کمکی کند
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عرضه مسکن و املاک در بورس نمی تواند به بهبود وضعیت بازار مسکن کمکی کند، بلکه تنش ها را افزایش خواهد یافت، از این رو من کاملا با برنامه وزارتخانه‌های راه و اقتصاد با عرضه مسکن در بورس مخالف هستم.

عرضه مسکن در بورس به گرانی و افزایش قیمت ملک دامن می زند
وی گفت: عرضه مسکن در بورس به گرانی و افزایش قیمت ملک دامن می زند و قطعا هیچ کمکی به افزایش تولید مسکن و کاهش تلاطمات نمی کند.

رضایی کوچی ادامه داد: به نظر من بازار بورس وضعیت بازار مسکن را از شرایط فعلی بدتر خواهد کرد، از این رو پیشنهادم به وزیر راه و اقتصاد این است که راه کارهای دیگر را برای تأمین منابع مسکن اجرایی کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: وزارت راه و اقتصاد به دنبال آن هستند که با عرضه مسکن، ملک را به صورت متری به متقاضیان به فروش برسانند وهدف آن ها تأمین منابع مالی برای تولید انبوه مسکن نیست.

کد خبر: ۲۷٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha