۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
۲۹۴ طرح نیز در استان زنجان با حضور ویدیو کنفرانسی معاون اجرایی رئیس‌جمهور به بهره برداری رسید

۲۹۴ طرح نیز در استان زنجان با حضور ویدیو کنفرانسی معاون اجرایی رئیس‌جمهور به بهره برداری رسید

زنجان-همزمان با افتتاح بیش از هشت هزار طرح کسب و کار خرد، کوچک و متوسط ۲۹۴ طرح نیز در استان زنجان با حضور ویدیو کنفرانسی معاون اجرایی رئیس‌جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار،همزمان با افتتاح بیش از هشت هزار طرح کسب و کار خرد، کوچک و متوسط ۲۹۴ طرح نیز در استان زنجان با حضور ویدیو کنفرانسی معاون اجرایی رئیس‌جمهور به بهره برداری رسید.

در این مراسم مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان در آیین بهره برداری نمادین از این طرح ها که در یک واحد تولید محصولات گلخانه ای در روستای سهرین برگزار شد، گفت: برای اجرای این طرح ها بیش از یک هزار و ۱۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده که بیش از ۶۳۴ میلیارد ریال آن از محل پرداخت تسهیلات صندوق کار آفرینی امید بوده است.

جمشید مقدم پناه ابراز کرد: اجرای این طرح ها برای ۶۲۰ نفر شغل ایجاد کرده و این صندوق در راستای اجرای سیاست های اشتغالزایی دولت مردمی یکی از بانک های عامل در حوزه حمایت از کسب و کارهای خرد است.

وی گفت: از زمان تاسیس این صندوق از سال ۱۳۸۵ تا کنون ۲۷ هزار نفر برای طرح های اشتغالزایی از منابع صندوق به میزان هشت هزار میلیارد ریال بهره‌مند شدند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان تصریح کرد: سال گذشته حدود هزار فقره وام اشتغالزایی با مجموع مبلغ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال توسط صندوق کارآفرینی امید در استان پرداخت شد.

مقدم پناه بیان داشت: سال جاری نیز تا کنون میزان پرداخت تسهیلات نسبت به سال گذشته بیش از ۲ برابر افزایش یافته و از ابتدای امسال تاکنون به هزار و ۱۶۹ طرح اشتغالزایی، سه هزار و ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات از طریق این صندوق پرداخت شده است و تا پایان سال نیز میزان این پرداختی ها افزایش خواهد داشت.

کد خبر: ۲۷۳٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha