۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
۷۸ طرح صندوق کارآفرینی امید در یزد بهره‌برداری شد
همزمان با ۸ هزار پروژه کشوری؛

۷۸ طرح صندوق کارآفرینی امید در یزد بهره‌برداری شد

یزد- ۷۸ طرح صندوق کارآفرینی امید استان یزد همزمان با بیش از هشت هزار طرح این صندوق در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش بازار، سید عباس امامی مدیر صندوق کارافرینی امید یزد در مراسم افتتاح طرح های صندوق کارآفرینی امید در شهرک صنعتی یزد اعلام کرد:‌ از مجموع ۸۸۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی به این ۷۸ طرح، مبلغ ۵۴۴ میلیارد ریال تسهیلات به ۳۹ طرح در حوزه صنعت، ‌۱۶۱ میلیارد ریال به ۳۰ طرح در حوزه خدمات و مبلغ ۱۷۶ میلیارد ریال به متقاضیان ۹ طرح در حوزه کشاورزی پرداخت شده است.

وی سرمایه گذاری این طرح ها را هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: سرمایه گذاری صورت گرفته به اشتغال ۲۰۳ نفر به صورت مستقیم منجر شده است.

امامی از پرداخت ۲۵۹ فقره تسهیلات تبصره ۱۸ با انعقاد تفاهم نامه با برخی از دستگاه های اجرایی استان در راستای ایجاد و توسعه کسب و کارهای پایدار و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید خبر داد و افزود: این تسهیلات به مبلغ یک‌هزار و ۳۰۳ میلیارد ریال در حوزه اشتغال برای طرح های اشتغال مددجویان‌کمیته‌ امداد و سازمان بهزیستی و طرح های معرفی شده از سازمان جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نهضت احیای واحدهای اقتصادی پرداخت شده است.

مدیر صدوق کارآفرینی امید یزد درباره عملکرد این صندوق در استان به پرداخت ۴۵۰۰ مورد تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای دولت تاکنون اشاره کرد و افزود: مبلغ این تسهیلات ۴ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال است که به اشتغال ۵ هزار و ۶۵۰ منجر شده است.

وی همچنین اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۴ مورد تسهیلات نیز در راستای نهضت احیای واحدهای اقتصادی به مبلغ ۷۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده که موجب ایجاد و تثبیت ۲۲۰ فرصت شغلی شده است.

کد خبر: ۲۷۳٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha