۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
تدریس خصوصی زبان آلمانی

تدریس خصوصی زبان آلمانی

زبان آلمانی دارای گویش های مختلفی است که مهم ترین آن ها ۳ گویش اصلی است که می توان به آلمانی بالا، آلمانی مرکزی و آلمانی پایین اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

به گزارش بازار، زبان آلمانی با حدود صد میلیون گویش در سراسر جهان، به عنوان یکی از پراستفاده ‌ترین زبان‌ های جهان شناخته می‌شود. این زبان، پس از انگلیسی و فرانسوی، به عنوان محبوب ‌ترین زبان خارجی در مدارس اروپا شناخته می ‌شود. زبان آلمانی در سه کشور صنعتی یعنی آلمان، اتریش و سوئیس به عنوان زبان مادری شناخته می ‌شود. همچنین، با آموزش این زبان، فرصت دستیابی به تحصیل در دانشگاه‌های دولتی و بدون هزینه آلمان نیز فراهم می‌شود.

زبان آلمانی چند نوع دارد؟

زبان آلمانی دارای گویش های مختلفی است که مهم ترین آن ها ۳ گویش اصلی است که  می توان به آلمانی بالا، آلمانی مرکزی و آلمانی پایین اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • آلمانی بالا

از این مدل گفت و گو و گویش در منطقه هایی همچون وستفالیا، ایالت ساکسونی پایین، ایالت شلزویک - هولشتاین، هامبورگ، بندر برمن و ایالت ساکسون - آنهالت غربی استفاده می‌ شود.

  • آلمانی مرکزی

این گویش در بخش ‌های مختلف از لوکزامبورگ، منطقة سارلند، راین لند، ایالت هس، بادن - ورتمبرگ و جنوب غربی راین - وستفالیای شمالی، بخش‌ هایی از تورینگن و بخش جنوبی ایالت ساکسونی به کار می‌ رود.

  • آلمانی پایین

این گویش نیز در ایالت باواریا، سوابیا و ایالت آلزاس، قسمت شمال غربی بادن - ورتمبرگ و جنوب استان تورینگن به کار می ‌رود.

این گویش ‌های اصلی تحت عنوان ۲۶ گونه گویش زیرمجموعه دیگر قرار دارند، که در مناطق مختلف جامعه زبان آلمانی استفاده می‌شوند. همچنین، گویش مورد استفاده در برلین ترکیبی از گویش مرکزی و پایین است.

دلیل یادگیری زبان آلمانی چیست؟

هدف از یادگیری زبان آلمانی می‌تواند تحصیل، سفر تفریحی یا تجاری و یا مهاجرت باشد. همچنین بسیاری از افراد تنها به دلیل علاقه شخصی این زبان را می‌آموزند. در ادامه به توضیح این دلایل می‌پردازیم.

یادگیری زبان آلمانی دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. که می توان به مواردی همچون سفر تفریحی یا تجاری، مهاجرت، تحصیل و ... اشاره کرد. البته بعضی افراد هم صرفا به دلیل علاقه ای که دارند به یادگیری این زبان می پردازند.

تحصیل در آلمان

آلمان، به دلیل ارائه امکان تحصیل رایگان در دانشگاه‌ های دولتی و هزینه مقرون به صرفه در دانشگاه‌ های غیردولتی، به گونه‌ ای که می‌ تواند جایی برای مهاجرت تحصیلی بسیاری از دانشجویان جهان باشد، معروف است. شرایط فوق ‌العاده مناسب دانشگاه‌ های آلمان در رشته ‌های پزشکی و هنر، این کشور را به مقصدی محبوب برای دانشجویان از سراسر جهان تبدیل کرده است.

بسیاری از دانشگاه‌های آلمان دوره‌های آموزشی انگلیسی ارائه می ‌دهند، اما برای تجربه زندگی در کشور آلمان، یادگیری زبان بومی این کشور ضروری است. دنیای زبان همراه شماست، اساتیدی را توصیه می‌ کند که به عنوان منابع یادگیری زبان آلمانی، تجربه زندگی در آلمان را نیز داشته باشند.

تجارت در آلمان

اگر تمایل به تجارت یا مهاجرت به کشورهای توسعه ‌یافته دارید، آموزش زبان آلمانی می‌ تواند یکی از گزینه های شما باشد. در دنیای امروز که آلمانی به عنوان سومین زبان رایج در آموزشگاه‌ های زبان جهان شناخته شده است، اساتید زیادی برای یادگیری این زبان در دسترس هستند. در واقع، منابع آموزش زبان آلمانی در سایت ‌ها و کتاب‌ فروشی‌ ها موجودند.

اگر مهاجرت شما به دلیل کار یا تحصیل باشد، احتمالاً به یک مدرک زبان آلمانی نیاز خواهید داشت. در دنیای زبان، می‌توانید نیازهای خود را با متخصصان این زبان مطرح کرده و با دریافت راهنمای کامل درباره کلاس‌های خود، برنامه خود را مشخص کنید. 

images_1707558723_65c74743dd256.jpg

چه مدت زمان برای یادگیری زبان آلمانی نیاز است؟

زمانی که برای یادگیری زبان آلمانی در نظر می ‌گیرید، به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله تجربه شما، روش‌ ها و تکنیک‌ های مورد استفاده، نگرش شما نسبت به زبان آلمانی، میزان تمرین روزانه، و مداومت در یادگیری. هر ترم به صورت معمول بین ۱۰ تا ۱۶ جلسه طول می‌ کشد، و هر سطح از A۱ تا C۱ نیاز به حدود ۵۰ الی ۶۰ جلسه دارد. اما این مقداریر و اعداد بسته به آموزشگاه ها می تواند متغییر باشد اما به صورت عموملی این گونه است.

زبان آلمانی چه تفاوتی با سایر زبان ها دارد؟

تفاوت ‌های زبان آلمانی با سایر زبان‌ ها شامل ویژگی‌ های منحصر به فردی است که نیاز به توجه خاص دارد. به عنوان مثال، ساختار گرامری با جنسیت ‌های سه‌ گانه و صرف افعال با قاعده و بی ‌قاعده، می تواند سخت باشد و در یادگیری مشکلاتی ایجاد می‌کند. اما تمرین و تکرار به شما کمک خواهد کرد تا این مشکلات را پشت سر بگذارید.

همچنین، الفبای آلمانی نسبت به الفبای انگلیسی تفاوت بسیار زیادی ندارد. تشخیص تلفظ و یادگیری این تفاوت‌ ها به شما کمک خواهد کرد تا به سرعت مکالمه زبان آلمانی را یاد بگیرید.

در نهایت، برای یادگیری مؤثر زبان آلمانی، مهم است که علاوه بر مطالعه و تمرین، از جملات و عبارات پرکاربرد در مواقع مختلف استفاده کنید. این روش به شما کمک می ‌کند تا زبان را در موقعیت ‌های واقعی بیاموزید و با سرعت بیشتری به مکالمه مسلط شوید.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

موسسه دنیای زبان یکی از موسسه های اموزش و یادگیری زبان در کم ترین زمان و با مجرب ترین مدرسان است که تجربه کاری زیادی در این زمینه دارد و شما می توانید هر زبانی که می خواهید و نیاز دارید را در این موسسه یاد بگیرید، هر زبانی را که بخواهید، حتی موسسه دنیای زبان امکان تدریس خصوصی را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده تا اگر در محیط اموزشی راحت نیستید در مکان مورد علاقه خودتان تدریس شود و کلی امکانات و گزینه های دیگر که موسسه دنیای زبان در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس، دیگر مزایای موسسه دنیای زبان و ... با پشتیبانی ما در موسسه دنیای زبان در ارتباط باشید.

تلفن : ۰۲۱۸۸۹۳۶۸۷۸

تلفن همراه : ۰۹۱۲۳۸۳۹۵۸۶

منبع: https://worldlanguage.ir/تدریس-زبان-های-اروپایی/german-language-tutoring/

کد خبر: ۲۷۳٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha