۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
مجلس و دولت موانع کسب و کار را به حداقل رساندند| رشد شرکت های دانش بنیان
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

مجلس و دولت موانع کسب و کار را به حداقل رساندند| رشد شرکت های دانش بنیان

اردبیل- بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت در تسهیل گری فضای کسب و کار حرکت تحولی و مطلوبی را انجام دادند تا دغدغه سرمایه گذاری به حداقل برسد.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در مجلس یازدهم قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار به تصویب رسیده تا با همت دولت درگاه ملی صدور مجوزها راه اندازی شده و در کوتاهترین فاصله زمانی سرمایه گذاران بدون مراجعه حضوری مجوز کسب و کار دریافت کنند.

وی این حرکت را مقوم حمایت از بخش خصوصی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی اعلام و خاطرنشان کرد: تمام دستگاه های اجرایی در قالب درگاه ملی صدور مجوزها موظف شدند تا در سریع ترین زمان پاسخ استعلامات را ارائه کرده و با هماهنگی بیشتر فرصت تولید، اشتغال و رونق اقتصادی را با تلاشی مضاعف فراهم کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کنار راه اندازی این درگاه در اقدامی ابتکاری در این استان تک تک قوانین حوزه کسب و کار مورد رصد و پایش قرار می گیرد تا قوانین ناکارآمد و مخل تولید شناسایی و از طریق هیئت مقررات زدایی ملی و تصمیمات استانی این موانع و مشکلات رفع شود.

بدری گفت: این اقدام مجلس و دولت لبیک عملی به فرامین مقام معظم رهبری در رونق تولید است که قطعا افزایش ظرفیت اشتغال برای دانش آموختگان دانشگاه ها و مراکز فنی و حرفه ای را فراهم می آورد.

وی ادامه داد: همه این اقدامات با هدف رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان و خلاق انجام می شود تا با گذر از نظام اقتصادی و درآمدی سنتی بتوان به رشد تولید ناخالص و سرانه درآمدی مردم این استان کمکی حقیقی داشت.

کد خبر: ۲۷۳٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha