۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
۱۵۰۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت، توقیف ساعتی شده‌اند
معاون عملیات ترافیک پلیس راهور:

۱۵۰۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت، توقیف ساعتی شده‌اند

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تاکنون ۱۵۰۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت توقیف ساعتی شده‌اند.

به گزارش بازار، سرهنگ احسان مؤمنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آمار و ارقام طرح ۱۰ از ابتدا تا کنون گفت: از ۱۸ دی‬ تا به امروز حدود ۲۲۶ هزار اعمال قانون موتورسیکلت در شهر تهران داشته‌ایم که همکاران بنده با دیدن تخلفات موتورسواران این میزان اعمال قانون را انجام داده‌اند.

وی افزود: مطمئناً بیش از این تعداد آمار اعمال قانون، تخلف وجود داشته است و همکاران بنده این میزان تخلف را دیده و اعمال قانون کرده‌اند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در این مدت تعداد ۱۰۵۰۰ موتورسیکلت که سه تخلف عبور از محل ممنوع، ناخوانا بودن و مخدوشی پلاک و تردد در خطوط ویژه داشتند نیز توسط کفی به پارکینگ‌ها منتقل شده‌اند.

سرهنگ مؤمنی افزود: همچنین ۱۵۰۰۰ دستگاه موتورسیکلت که راکبین آنها تخلفاتی به غیر از سه تخلف ذکر شده بالا را داشته اند نیز در این مدت توقیف ساعتی شده‌اند که این موتورسیکلت‌ها به مدت ۱ تا ۳ ساعت در اختیار پلیس بوده است.

وی گفت: از پلاک ۴۲ هزار موتورسیکلت نیز در اجرای طرح در این مدت رفع اثر صورت گرفته است. راکبین این موتورسیکلت‌ها به هر دلیل و عنوانی پلاک موتورسیکلت خود را پوشش داده بودند که از این پلاک‌ها توسط همکاران بنده رفع اثر شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: ۱۳ هزار دستگاه موتورسیکلت نیز در اجرای این طرح آشکار سازی شده است. بحث خوب دیدن و خوب دیده شدن یکی از اهداف پلیس در این طرح بود چرا که وقتی موتورسواران تردد می‌کنند خیلی وقت‌ها چراغ‌های آن‌ها خاموش است و با این آشکار سازی توسط وسایل نقلیه دیگر دیده می‌شوند.

کد خبر: ۲۷۲٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha