۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
نمایشگاه ملی صنایع دستی از سال آینده مجزا برگزار خواهد شد
وزیر میراث ‌فرهنگی:

نمایشگاه ملی صنایع دستی از سال آینده مجزا برگزار خواهد شد

وزیر میراث فرهنگی گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از امروز ۲۳ بهمن به صورت گسترده برگزار می‌شود و نمایشگاه ملی صنایع دستی از سال آینده به صورت مجزا برگزار خواهد شد.

به گزارش بازار، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره برپایی نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: امسال تصمیم گرفته ایم جشنواره های مربوط به گردشگری و صنایع دستی را به تفکیک برگزار کنیم، در سال‌های اخیر این جشنواره ها با هم برگزار می‌شد.

وی علت این تفکیک را توجه به صنایع دستی دانست و بیان کرد: جشنواره گردشگری ویژگی های خاصی دارد که گاهی تمام جشنواره را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

به گفته ضرغامی از امروز ۲۳ بهمن ماه نمایشگاه گردشگری تهران وسیع تر و گسترده تر به نسبت ادوار قبل برگزار خواهد شد.

وزیر گردشگری مطرح کرد: جشنواره صنایع دستی در سال آینده برگزار خواهد شد ولی در دهه فجر به طور ویژه این جشنوره به صورت بین المللی برپا خواهد بود.

ضرغامی بیان کرد: یکی از اقداماتی که معاونت صنایع دستی اتخاذ کرده این است که جشنواره صنایع دستی را از حالت تزیینی به حالت آموزشی بازگردانده است و در همین راستا کارگاه های آموزشی خوبی در کنار جشنواره سامان داده می شود که این اقدامات به ارتقای حوزه گردشگری بسیار کمک خواهد کرد.

کد خبر: ۲۷۲٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha