۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
معاون اجرایی رئیس جمهور خواستار تسریع در تکمیل آب شیرین کن ۷۰ هزار متر مکعبی نیروگاه اتمی بوشهر شد

معاون اجرایی رئیس جمهور خواستار تسریع در تکمیل آب شیرین کن ۷۰ هزار متر مکعبی نیروگاه اتمی بوشهر شد

بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از روند ساخت آب‌شیرین‌کن 70 هزار مترمکعبی نیروگاه اتمی بوشهر خواستار تسریع در تکمیل این پروژه شد.

به گزارش خبرنگار بازار، صبح یکشنبه محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به همراه استاندار بوشهر و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان از روند اجرایی آب‌شیرین‌کن نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرد.

معاون رئیس جمهور با تقدیر از تلاش مجموعه نیروگاه اتمی در توجه به مسئولیت اجتماعی، خواستار تامین به‌موقع اعتبار برای تسریع در تکمیل این پروژه شد.

در این بازدید استاندار بوشهر ظرفیت آب‌شیرین‌کن نیروگاه اتمی بوشهر را 70 هزار مترمکعب دانست و اظهار داشت: این پروژه که در سفر دور اول رئیس جمهور مصوب شد که در هفته دولت سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شد.

احمد محمدی‌زاده افزود: تامین آب شرب مردم از اولویت های مهم در استان بوشهر است و با توجه به وابستگی آب شرب استان بوشهر به استان های همجوار، اجرای طرح های آب شیرین کن، گامی در کاهش وابستگی است.

وی پیشرفت فیزیکی کلی آب شیرین کن 70 هزار متر مکعبی نیروگاه اتمی بوشهر را 18 درصد اعلام کرد و گفت: پیشرفت مخزن این طرح 95 درصد است که انتظار داریم سرعت اجرای طرح، بیشتر شود.

وی اضافه کرد: چندین طرح آب شیرین کن در استان بوشهر در دست اجراست که تکمیل این طرح ها جزو اولویت های دولت در استان بوشهر در سال جاری به شمار می رود.

کد خبر: ۲۷۲٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha