۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
آسفالت شدن ۲۷ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی
بذرپاش خبر داد؛

آسفالت شدن ۲۷ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی

قزوین- بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی از آسفالت شدن ۲۷ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در کشور در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد بذرپاش بعدازظهر شنبه در مراسم بهره‌برداری از ۲۴ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با توجه به اینکه تا تعطیلات نوروزی روزهای زیادی باقیمانده، اما آمارها بیانگر آن هستند که مسافرت‌ها آغاز شده تا جایی که تعداد سفرهای بین شهری رکورد مسافرت‌ها را در همین روزهای باقیمانده تا نوروز به شکل قابل توجهی در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه رکورد پرواز در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) طی سه سال گذشته بی‌سابقه بوده است، گفت: یکی از کارهای ضروری که نباید در آن کوتاهی صورت بگیرد، آن است که مجتمع‌های خدمات رفاهی بایستی افزایش پیدا کند؛ چرا که با این اقدام کیفیت مسافرت‌ها بالاتر می‌رود.

رئیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران از آسفالت شدن ۲۷ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در کشور خبر داد و افزود: اعتقاد داریم که برخی استان‌ها مانند قزوین با وجود محرومیت برخی از روستاهای آن، انجام آسفالت راه‌های روستایی در سال آینده باید افزایش پیدا کند.

بذرپاش در ادامه به رکورد بی‌سابقه تأمین زمین در قالب نهضت ملی مسکن پرداخت و گفت: بیش از ۵۰ درصد از تأمین زمین حمایتی از ابتدای انقلاب تاکنون در دولت سیزدهم اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: در طرح مسکن مهر هشت‌هزار هکتار زمین جانمایی شده بود، در حالی که برای نهضت ملی مسکن ۵۵ هزار هکتار در محدوده‌های شهری لحاظ شده که با احتساب اراضی روستایی این رقم ۲ برابر خواهد شد.

کد خبر: ۲۷۲٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha