۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
خودروهای جی ای سی در یک قدمی بازار| شماره گذاری محصولات راساموتور از هفته آینده آغاز می شود
بازار خبر می دهد:

خودروهای جی ای سی در یک قدمی بازار| شماره گذاری محصولات راساموتور از هفته آینده آغاز می شود

براساس اطلاعات به دست آمده توسط خبرنگار «بازار» تمام محصولات جی ای سی راساوتور خاورمیانه از هفته آینده وارد فرآِیند شماره گذاری خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: براساس اطلاعات به دست آمده توسط خبرنگار «بازار» تمام محصولات جی ای سی راساوتور خاورمیانه از هفته آینده وارد فرآِیند شماره گذاری خواهد شد. برند جی ای سی در یک قدمی بازار برای تنوع کلاس های مختلف قرار دارد، عرضه این برند با کیفیت چینی می تواند ذائقه مشتریان را تغییر و اثر مثبت در قیمت خودروهای وارداتی موجود در بازار داشته باشد.

راساموتور خاورمیانه به عنوان نماینده برند جی ای سی در بازار کشور تاکنون سه محصول از این خودروساز با کیفیت چینی به کشور وارد کرده که شامل امزوم، امپو و امکو است. رسانه «بازار» پیشتر به بررسی فنی هر سه خودرو مذکور پرداخته بود، ویژگی طراحی جدید و پخته چینی ها در کنار فناوری های جدید پیشرانه، ایمنی و رفاهی می تواند رقابت برای سایر خودروهای چینی در بازار کشور را سخت کند.

باتوجه به اینکه شرکت راسا موتور خاورمیانه اقدام به ارائه خدمات پس از فروش برند جی ای سی نیز داشته است، می توان پیش بینی کرد که اقبال جی ای سی این بار در بازار کشور نسبت به گذشته بیشتر خواهد بود و این محصولات وارداتی می تواند رضایت مشتریان خودروهای وارداتی را جلب کند. در اینجا باید اشاره داشت که وزارت صمت باید مسیر شماره گذاری خودروهای وارداتی را جهت عرضه بیشتر به بازار هموار تر کند.

کد خبر: ۲۷۲٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha