۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
راه‌های مواصلاتی آبادان تکمیل می‌شوند
نماینده مردم آبادان در مجلس:

راه‌های مواصلاتی آبادان تکمیل می‌شوند

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های راه‌های مواصلاتی آبادان مانند عملیات جاده آبادان - اروندکنار و همچنین تعریض جاده قفاس - چوئبده تکمیل می‌شود.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در دیدار اخیر که با مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان داشتم موضوع توسعه جاده‌ای و تکمیل زیرساخت‌های آبادان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد پروژه‌های راه‌های مواصلاتی آبادان تکمیل شود.

وی ادامه داد: در این نشست بر لزوم تسریع و تکمیل عملیات جاده آبادان - اروندکنار تاکید شد و اقدامات لازم برای بهره‌برداری شهروندان از این جاده مورد توجه قرار گرفت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، بهسازی و افزایش ایمنی جاده‌ها را سبب کاهش تصادفات در محورهای ارتباطی آبادان عنوان کرد و افزود: تعریض جاده قفاس - چوئبده مورد توافق قرار گرفت و با این سه توافقی که انجام شد، امیدواریم وضعیت جاده‌های آبادان بهبود یابد ‌و قدم موثری در توسعه زیرساخت‌های شهرستان برداریم.

مولوی تاکید کرد: ایجاد تعامل و ارتباط مناسب اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و نمایندگان باعث تسریع در اجرای پروژه ها و توسعه زیرساخت‌های استان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جاده منیوحی به اروند از مطالبات مردم حوزه انتخابیه است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ۱۳ کیلومتر از جاده منیوحی به اروند مانده که در دست مطالعه است و مدیرکل راه و شهرسازی قول تسریع در عملیاتی کردن این محور را داد و به زودی کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

کد خبر: ۲۷٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha