۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
عرضه آرد و نان کامل و استاندارد با اراده قطعی دولت سیزدهم محقق شد
رییس سازمان ملی استاندارد ایران:

عرضه آرد و نان کامل و استاندارد با اراده قطعی دولت سیزدهم محقق شد

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: نان قوت اصلی مردم ایران از گذشته تا به امروز بوده است و عرضه آرد و نان کامل و استاندارد اراده قطعی دولت سیزدهم است که محقق شد.

به گزارش بازار، مهدی اسلام‌پناه امروز (چهارشنبه) در مراسم رونمایی از آرد کامل گندم که در محل این سازمان برگزار شد، به نگرانی و دغدغه مردم از بابت نان اشاره کرد و افزود: کشاورزان تنها قشر جامعه هستند که بی واسطه روزی خود را از خداوند دریافت می کنند.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران اظهار داشت: کشاورزان از قشر تولیدکنندگانی هستند که از نظر اخلاقی، عرفی و شرعی وظیفه داریم که دست تک تک‌شان را ببوسیم و از زحمات و تلاش های آنان تشکر کنیم.

وی گفت: آزادسازی روند تولید آرد کامل و استاندارد سازی این مسیر برای استفاده مردم ایران از نان و آرد کامل شروع شده است و این مهم تداوم می یابد.

اسلام پناه ادامه‌داد: نان کامل و با کیفیت اراده قطعی دولت سیزدهم است که امروز به لطف نخبگان، وزارت جهاد کشاورزی و شرکت های وابسته و دانشگاه ها رونمایی شده است.

وی اضافه‌کرد: آرد کامل منطبق با فناوری روز دنیاست که یک کار علمی است که امیدواریم با رفتار دانش بنیان که رقم زده شد کارهای دانش بنیان در این بخش تداوم یابد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران تصریح‌کرد: در بحث نان کامل عزم ملی داریم تا همه شاخص‌های لازم و استاندارد و کیفی در آرد تا نان مصرفی وجود داشته باشد و نان سالم و با کیفیت وارد سفره مردم شود.

کد خبر: ۲۷۲٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha