۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
آبرسانی به ۳۵۰۰ روستا با همراهی بسیج و وزارت نیرو در مدت ۲ سال
معاون وزیر نیرو مطرح‌کرد

آبرسانی به ۳۵۰۰ روستا با همراهی بسیج و وزارت نیرو در مدت ۲ سال

معاون مالی، حقوقی و مجلس وزارت نیرو گفت در طرح جهاد آبرسانی برای ۱۰ هزار روستا و محرومان پروژه آبرسانی تعریف شده که تاکنون سه‌هزار و ۵۰۰ روستا با مدیریت واحد آبرسانی شده است.

به گزارش بازار، احمد حیدری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرکز بسیج وزارت نیرو با بیان اینکه کار خدمات‌رسانی فنی و مهندسی به مردم در صنعت آب و برق یکی از کارهای بزرگ وزرات نیرو است، افزود: اشتغال، رشد تولید، جلوگیری از خام فروشی و استفاده از ظرفیت‌های کشور نیاز به دو عنصر آب و برق دارد و بدون این دو عنصر هیچ صنعتی شکل نمی‌گیرد و اقتصاد رونق پیدا نمی‌کند.

وی ادامه‌داد: فعالیت ۱۸۰هزار نیرو و حضور پررنگ بسیجیان که در دو سال اخیر با روحیه بسیجی و جهادی فعالیت دارند، باعث شد مشکلات صنعت آب و برق حل و رضایتمندی در مردم ایجاد شود. این درحالی بود که در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با خاموشی‌ها مشکلاتی در آسایش مردم و صنعت و اشتغال ایجاد شده بود.

وی با اشاره به طرح جهاد آبرسانی به عنوان بزرگترین پروژه کشور، خاطرنشان‌کرد: کل بسیج وزرات نیرو پشتیبان این اقدام بوده است و در این طرح جهادی برای ۱۰ هزار روستا و محرومان آبرسانی تعریف شده است که تاکنون سه‌هزار و ۵۰۰ روستا با کمک خیران و قرارگاه «امام حسن مجتبی(ع)» و وزارت نیرو با یک مدیریت واحد آبرسانی شده است.

معاون مالی، حقوقی و مجلس وزارت نیرو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات، از تشکیل کمیته «راهبردهای مشارکت حداکثری در انتخابات» در این مجموعه خبر داد و یادآورشد: مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه باید سرلوحه مسوولان و بسیجیان وزارت نیرو قرار گیرد.

وی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، امنیت و مقاومت و سردار حاج قاسم سلیمانی و امام راحل (ره) گفت: شبکه بسیج وزارت نیرو از انسان‌های مومن و ولایی تشکیل شده است. بسیج ما به برکت و عنایت امام خمینی(ره) و درایت‌های رهبر معظم انقلاب امروز پابرجاست و برگرفته از الگوی شاخصی است که حضرت‌امیرالمومنین (ع) به عنوان الگوی همه بسیجیان هستند.

حیدری، بسیج را به عنوان شاکله دولت اسلامی معرفی و تصریح کرد: ولایتمداری، تعهد، تخصص، زمان‌شناسی و بصیرت، از خودگذشتگی، ایثار، آگاه بودن به مسائل روز و دشمن‌شناسی، نفوذ ناپذیری در مقابل استکبار و نرم خویی و خدمت‌گزاری در مقابل مردم از خصوصیت بسیجی است.

سردار «فضل‌الله کفیل» رئیس سازمان بسیج ادارات کشور در این مراسم با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بسیج را برای مقاوم‌سازی کشور در مقابل خطرات و تهدیدات تشکیل دادند، اظهار داشت: بر این اساس بسیج منشا مقاوم‌سازی و اعتلای کشور است.

وی با بیان اینکه یکی از مراکز فاخر ما مرکز بسیج وزارت نیرو است، یادآور شد: آحاد اعضای این وزارتخانه که برای اعتلای نظام و سربلندی و رضایت مردم تلاش می‌کنند، مخاطب بسیج هستند که باید در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی ها این مخاطبان را به عنوان بسیجی تلقی کنیم.

کد خبر: ۲۷۲٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha