۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
۳ دهک پایین از پرداخت عوارض جابجایی املاک خود معاف شدند
سخنگوی دولت:

۳ دهک پایین از پرداخت عوارض جابجایی املاک خود معاف شدند

سخنگوی دولت با بیان اینکه در جلسه هیات دولت گزارش ویژه خزانه داری ارائه شد، اظهار داشت: با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، حساب واحد خزانه نهایی شده و امروز از این زیر ساخت های نهایی رونمایی شد.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد، با موفقیت به مرحله فینال راه پیدا کرده و به قهرمانی برسند.

بهادری جهرمی با بیان اینکه در جلسه امروز هیات دولت گزارش ویژه خزانه داری کل کشور رائه شد، اظهار داشت: با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، حساب واحد خزانه نهایی شد . امروز از این زیر ساخت های نهایی رونمایی شد.

وی عنوان کرد: پایان این هفته و روز یکشنبه به مناسبت ۲۲ بهمن، اعضای هیأت دولت و شخص رئیس جمهور، پروژه‌های زیادی را به صورت حضوری و مجازی افتتاح خواهند کرد.

سخنگوی دولت در ادامه با اشاره به برخی از مصوبات امروز جلسه هیأت دولت، تصریح کرد: هیأت دولت در این جلسه با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی مناطق سیل‌زده استان اردبیل موافقت کرد و آیین‌نامه حمایت از حوزه های سیل زده نیز مورد تایید قرار گرفت.

بهادری جهرمی اضافه کرد: ۳ دهک پایین از پرداخت عوارض جابجایی املاک خود معاف شدند.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس، به تصویب رسید و فرآیندهای اجرایی الکترونیکی با حفظ سرعت و دقت در پاسخ به استعلامات مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

سخنگوی دولت بیان داشت: امروز مقرر شد بازی‌های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی به میزبانی ایران در سال آینده در راستای دیپلماسی ورزشی و علمی در حوزه آقایان و بانوان برگزار شود.

کد خبر: ۲۷۲٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha