۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
۱۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه حرم تا حرم فاز گرمسار-سمنان تزریق می‌شود
معاون رئیس جمهور:

۱۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه حرم تا حرم فاز گرمسار-سمنان تزریق می‌شود

گرمسار- معاون اجرایی رئیس جمهور از تزریق اعتبارات به پروژه حرم تا حرم خبر داد و گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و دولت به فاز گرمسار - سمنان این پروژه اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن منصوری صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه حرم تا حرم در شهرستان گرمسار و در جمع خبرنگاران بیان کرد: پیشرفت پروژه حرم تا حرم که یک پروژه ملی نیز محسوب می شود، در برخی نقاط خوب بوده است.

وی با بیان اینکه قطعه قم به گرمسار در این طرح اجرایی شده است، افزود: در برخی نقاط و فازها شاهد هستیم که این طرح با مشکلاتی روبرو است اما در برخی فازهای دیگر پیشرفت خوبی حاصل شده است.

پیگیری پروژه حرم تا حرم در استان خراسان رضوی

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه پروژه حرم تا حرم در استان خراسان رضوی نیز در دست اجرا و پیگیری است، تاکید کرد: اگر بخواهیم فاز قیم تا گرمسار این طرح را به اتمام برسانیم بین پنج الی هفت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز خواهیم داشت.

منصوری با بیان اینکه تزریق اعتبارات به این طرح صورت خواهد گرفت، تاکید کرد: برای تکمیل فاز کنونی یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که مقرر شد ۶۰۰ میلیارد تومان آن توسط دولت و ۶۰۰ میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) تامین اعتبار شود

وی با بیان اینکه عظم دولت جدی است که این طرح به خوبی اجرایی شود، تاکید کرد: نیاز به یک تقسیم کار بین دولت، برنامه بودجه، وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم (ص) و ... اتفاق بیافتد و لذا بنا داریم که با برگزاری نشست های هماهنگی بتوانیم اتفاقات خوبی در این طرح رقم بزنیم.

محدودیت منابع در پروژه حرم تا حرم

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه متاسفانه حرم تا حرم بیش از حد طولانی شده است، تاکید کرد: به دلیل محدودیت منابع این طرح با وقفه و تاخیر روبرو شده اما امیدواریم که در سفر رئیس جمهور به استان سمنان گشایشی در این طرح نیز صورت گیرد.

منصوری درباره سفر دور اول رئیس جمهور به استان سمنان نیز بیان کرد: همه مصوبات سفر دور اول دولت به استان سمنان محقق شده و حتی بیش از ۱۰۰ درصد اعتبارات را نیز شاهد بودیم که در استان محقق شد.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مصوبات تامین اعتبار شده است، افزود: این اعتبارات توانسته منشاء اثرات خوبی در حوزه های مختلف استان سمنان به خصوص حوزه زیربنایی شود.

جمع بندی پروژه های سفر آتی رئیس جمهور به استان سمنان

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین درباره اهداف خود از سفر به استان سمنان بیان کرد: افتتاح طرح ها و پروژه های دهه مبارک فجر و همچنین جمع بندی پروژه های سفر آتی رئیس جمهور به استان از جمله اهداف این سفر است.

منصوری با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی امروز به صورت متمرکز افتتاح می شود، ابراز کرد: با افتتاح این طرح ها یک هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد خواهد شد.

وی همچنین از سفر قریب الوقوع هیات دولت و رئیس جمهور به استان سمنان خبر داد و گفت: در این سفر پروژه های مهم اقتصادی و عمرانی در استان به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر: ۲۷۱٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha