۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
برپایی جشنواره فروش عید تا عید در روزهای پایانی سال در سراسر کشور
معاون وزیر صمت خبر داد :

برپایی جشنواره فروش عید تا عید در روزهای پایانی سال در سراسر کشور

گرگان- معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت در گلستان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز جشنواره فروش عید تا عید در سراسر کشور برپا خواهد شد .

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، علیرضا شاه میرزایی در نشست با روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستان های شرق استان گلستان که در محل فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز نمایشگاه و جشنواره فروش فوق العاده عید تا عید در سراسر کشور برپا خواهد شد .

معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در این طرح که با هدف افزایش توان خرید اقشار آسیب‌پذیر و حمایت از واحدهای تولیدی داخلی و افزایش فروش اصناف اجرا خواهد شد، تعدادی از بانک‌ها با پرداخت ۲۰ میلیون تومان تسهیلات به مردم با بازه زمانی بازپرداخت چهار ماهه شرایط خرید مردم از نمایشگاه ها و فروشگاههای منتخب مورد نظر را فراهم می کنند.

شاه میرزایی همچنین گفت: هیچ دستگاه اجرایی حاکمیتی اجازه ندارد برای وظایفی که در حوزه بازار انجام می دهد از بازاریان و اصناف وجهی دریافت کند و بر اساس مصوبات قانونی، این اقدام تخلف بوده و پیگرد قانونی دارد .

وی با بیان این که بودجه اختصاص داده شده به اتاق های اصناف نسبت به گذشته رشد بسیار خوبی داشته، گفت: قبول داریم که مسئولیت هایی که دولت در حوزه نظارت بر بازار بر عهده اتاق های اصناف گذاشته نیاز به اعتبارات بیشتری دارد و برای افزایش این اعتبارات تمام تلاش خود را خواهیم کرد .

کد خبر: ۲۷۱٬۷۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha