۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
حضور گروه دارویی برکت در دوره جامع بازآموزی داروسازان و پزشکان عمومی ایران
بازار خبر می دهد

حضور گروه دارویی برکت در دوره جامع بازآموزی داروسازان و پزشکان عمومی ایران

گروه دارویی برکت به همراه ۶ شرکت تولید محور خود شامل: البرز دارو، سبحان دارو، سبحان انکولوژی، تولید دارو، ایران دارو، داروسازی ریحانه در دوره جامع بازآموزی داروسازان و پزشکان عمومی ایران حضور می یابد.

بازار؛ گروه صنعت: دوره جامع بازآموزی داروسازان و پزشکان عمومی به همت انجمن داروسازان ایران با حضور گسترده شرکت های داروسازی، داروسازان، پزشکان عمومی و سایر علاقه مندان به این حوزه در مرکز همایش های هتل المپیک تهران برگزار می شود.

گروه دارویی برکت نیز در این رویداد به عنوان حامی برگزاری دوره و در راستای حضور موثر در نمایشگاه دارویی با ۶ شرکت داروسازی تولید محور خود شامل: البرز دارو، سبحان دارو، سبحان انکولوژی، تولید دارو، ایران دارو و داروسازی ریحانه حضور می یابد.

حضور گروه دارویی برکت در دوره جامع بازآموزی داروسازان و پزشکان عمومی ایران

خلعتبری مدیر روابط عمومی گروه دارویی برکت در این باره گفت: برگزاری دوره جامع بازآموزی داروسازان و پزشکان عمومی ایران فرصت مناسبی برای تجدید دیدار و گفتگوی داروسازان و پزشکان با شرکت های داروسازی است.

وی با اشاره به برگزاری سمینار دارو درمانی بیماری های غیرواگیر از سوی انجمن داروسازان ادامه داد: از علاقه مندان به آخرین دستاوردهای علمی- دارویی برای حضور و آشنایی با تازه ترین های حوزه دارو دعوت به عمل می آید و آن ها می توانند از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ بهمن ماه نسبت به بازدید از غرفه گروه دارویی برکت در محل برگزاری نمایشگاه هتل المپیک اقدام کنند.

کد خبر: ۲۷۱٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha