۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان به زودی آغاز می شود
نماینده مردم ایلام در مجلس:

عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان به زودی آغاز می شود

ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس هماهنگ هایی که با مجری طرح پتروشیمی صورت گرفته مقرر شد تا یک ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری هلیلان، علی اکبر بسطامی در بازدید از طرح های شهرستان هلیلان، از شروع به کار پتروشیمی هلیلان خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگ هایی که با مجری طرح پتروشیمی صورت گرفته مقرر شد تا یک ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

وی  با بیان اینکه نیازمند تغییر نگاه و نگرش نسبت به این شهرستان هستیم، اظهار داشت: مدیران کل استان باید به بحث محرومیت زدایی و شاخص هایی که لازمه شهرستان تازه تاسیس هلیلان است به عنوان یک اصل مهم توجه جدی داشته و اهتمام ورزند.

وی زیرساخت های شهرستان هلیلان از جمله راه های دسترسی، آب شرب، زیرساخت های شهری و اشتغال جوانان را مهم ترین مشکلات این شهرستان دانست و تاکید کرد: تنها عاملی که می تواند چهره این شهرستان را دگرگون کند همت و همدلی مدیران استانی است که ما هم در مجلس تمام توان خود را برای تحقق این امر به کار خواهیم گرفت.

بسطامی با بیان اینکه وضعیت زیرساخت های این شهرستان در آینده نزدیک دگرگون خواهد شد، یادآور شد: در طول چند ماه اخیر این منطقه مورد توجه مدیران استانی و کشوری قرار گرفته و کمیته جهت محرومیت زدایی و رفع مشکلات این مناطق در استان تشکیل شده است.

کد خبر: ۲۷٬۱۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha