۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
نخ تایر به بازارهای بین المللی ورود کند
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین:

نخ تایر به بازارهای بین المللی ورود کند

زنجان- مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین،بر لزوم ورود شرکت نخ‌تایر زنجان به بازارهای بین‌المللی تاکید کرد و گفت: برنامه ها و پیوست‌های صادراتی با شناسایی بازارهای جدید همراه باشد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت نخ تایر زنجان، بابک افقهی شامگاه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نخ تایر زنجان،‌ ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،گفت: افزایش سودآوری از طریق کاهش هزینه‌ها و کاهش بهای تمام‌ شده، پیگیری مجدانه کاهش دوره وصول مطالبات همراه با تعامل سازنده با شرکت‌های تایرساز برای افزایش فروش و کاهش دوره وصول مطالبات، اصلاح ساختار مالی و کنترل هزینه‌های سربار از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بر لزوم تربیت نیروی انسانی ماهر برای انتقال تجربیات پیشکسوتان در مجموعه نخ‌تایر تاکید کرد و بیان داشت: نظام ارتقای درون سازمانی و استفاده از نیروهای موجود در دستور کار قرار گیرد و با نگاه به رابطه استاد-شاگردی برای تربیت نیروی ماهر اقدام شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، بر لزوم تکمیل زنجیره ارزش تاکید کرد و افزود: اجرای فازهای بعدی طرح توسعه، جهت تامین نیاز بازار داخل و جلوگیری از خروج ارز در کشور و مذاکره با خودرو سازان جهت انعقاد قرارداد فروش پارچه ایربگ در جهت به ظرفیت رساندن تولید پارچه ایربگ خودرو از جمله موارد مهمی است که باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

افقهی با اشاره به ورود نخ‌تایر به بازارهای بین‌المللی،ابراز داشت: برنامه ها و پیوست‌های صادراتی با شناسایی بازارهای جدید همراه با نگاه به بازار کشورهای همسایه باید برای افزایش سودآوری در دستور کار باشد.

وی بر حفظ خوشنامی برند نخ‌تایر تاکید کرد و یاد آورشد: با استفاده از تسهیلات بانکی جهت اجرای پروژه ها به اجرای آنها سرعت داده شود و فروش محصولات با هم افزایی درون گروهی و تعامل با شرکت‌های زیر مجموعه افزایش یابد.

کد خبر: ۲۷۱٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha