۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
 صندوق توانمندسازی سرمایه گذاری در گیلان راه اندازی شد
استاندار گیلان تاکید کرد؛

صندوق توانمندسازی سرمایه گذاری در گیلان راه اندازی شد

رشت- استاندار گیلان بر لزوم برنامه ریزی برای توسعه شهرک های دانش بنیان در استان تاکید کرد و از راه اندازی صندوق پژوهش فناوری برای توانمندسازی سرمایه گذاری در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع بر توسعه زیرساخت پارک های علم و فناوری گیلان تاکید کرد و گفت: وظیفه داریم در عرصه پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان استان کمک کنیم و همدلی مسئولان گیلان در این عرصه مهم است.

وی با بیان اینکه از نگاه ما توسعه درون زاست، تصریح کرد: جوانان خلاق و مبتکر گیلانی با ورود در عرصه های مختلف استان اثرگذار هستند.

استاندار گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان از اهداف و برنامه هاست، اظهار کرد: تامین مالی برای انجام پروژه ها توسط جوانان خلاق و مبتکر بسیار مهم است.

ارسلان زارع توسعه شهرک های دانش بنیان را از مهم‌ترین اهداف سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به گیلان عنوان کرد.

به گزارش بازار، صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان با مجوز صندوق نوآوری و شکوفایی کشور تاسیس شده و زیر نظر کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری کشور به فعالیت می پردازد.

پارک علم و فناوری، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه گیلان و بخش خصوصی از سهامداران این صندوق هستند.

تمامی خدمات قابل ارائه در صندوق های پژوهش و فناوری کشور اعم از تسهیلات، لیزینگ محصولات، صدور ضمانت نامه، توانمندسازی و سرمایه گذاری خطر پذیر در صندوق گیلان ارائه می شود.

کد خبر: ۲۷٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha