۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
۲۱ پروژه تولیدی و اقتصادی بخش کشاورزی در استان سمنان افتتاح می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

۲۱ پروژه تولیدی و اقتصادی بخش کشاورزی در استان سمنان افتتاح می شود

سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۲۱ پروژه تولیدی و اقتصادی بخش کشاورزی و دامداری به مناسبت دهه فجر در این استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد رضا قاسمی در نشست خبری ظهر چهارشنبه به مناسبت دهه فجر به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در استان بیان کرد: ۲۱ پروژه تولیدی و اقتصادی بخش کشاورزی و دامداری به مناسبت دهه فجر در سراسر استان سمنان افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه مجموع اعتبارات این طرح ها ۲۶۳ میلیارد و ۲۱۱ میلیون تومان است، افزود: بخش خصوصی مجری این تعداد طرح تولیدی و اقتصادی در بخش های زراعت و گلخانه، دامداری و ... است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با افتتاح این طرح ها ۳۶۱ فرصت شغلی شامل ۱۳۹ شغل مستقیم و ۲۲۲ شغل غیر مستقیم در بخش های مختلف جهاد کشاورزی استان ایجاد می شود.

قاسمی در ادامه با بیان اینکه در مجموع ۱۶۳ طرح عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی طی ایام الله دهه فجر سال جاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود، تاکید کرد: ۳۴۵ میلیارد تومان برای این طرح ها اعتبار صرف شده است.

وی با بیان اینکه ۱۴۲ پروژه عمرانی در بخش جهاد کشاورزی استان سمنان طی ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد، گفت: میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان برای این طرح ها هزینه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه از مجموع ۱۶۳ طرح قابل افتتاح در سراسر استان طی ایام الله دهه فجر ۱۰۵ پروژه عمرانی بخش کشاورزی است، تاکید کرد: ۲۱ پروژه اقتصادی کشاورزی و دامداری و ۳۷ پروژه منابع طبیعی و امور عشایر افتتاح خواهد شد.

کد خبر: ۲۷۱٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha