۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن بر خلاف قانون است
رئیس کمیسیون عمران مجلس:

خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن بر خلاف قانون است

رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی مسکن، به هیج عنوان جایز نبوده و انجام چنین کاری خلاف قانون است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی در خصوص خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن گفـت: طرح نهضت ملی مسکن همانند سایر طرح‌های مسکن‌سازی با هدف حمایت از اقشار کم درآمد و فاقد مسکن اجرایی شده است و اگر فردی در این طرح شرکت و متقاضی واحد مسکونی می‌شود، حتما پایش شده و شرایط فرد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت برای متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در حوزه تسهیلات بانکی، مصالح ساختمانی و زمین به نوعی یارانه می‌دهد تا بهای تمام شده واحدها کاهش پیدا کرده و شرایط خانه‌دار شدن برای جامعه هدف تسهیل شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی مسکن، به هیج عنوان جایز نبوده و انجام چنین کاری خلاف قانون است خاطرنشان کرد: خرید و فروش امتیاز مسکن‌های حمایتی موجب می‌شود هدف قانون گذار و مجری از ساخت مسکن محقق نشده و با ورود دلالان، مسکن به متقاضی اصلی و حقیقی خود نرسد.

کد خبر: ۲۷۰٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha