۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
۱۵ ملک و ۲ قطعه زمین در آخرین جلسه مولدسازی دارایی‌های دولت، مازاد اعلام شد

۱۵ ملک و ۲ قطعه زمین در آخرین جلسه مولدسازی دارایی‌های دولت، مازاد اعلام شد

بیست و نهمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت به ریاست خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در وزارت اقتصاد برگزار شد.

به گزارش بازار، بیست و نهمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت به ریاست خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در وزارت اقتصاد برگزار شد؛ در این جلسه میثم پیله فروش سرپرست سازمان خصوصی‌سازی، نمایندگان رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان اعضای این کمیته و نماینده‌های دستگاه‌های اجرایی مرتبط حضور داشتند.

در این نشست یک فقره ملک با بهره‌برداری وزارت جهاد کشاورزی در استان بوشهر، ۸ فقره ملک با بهره برداری وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی در استان‌های خراسان شمالی و جنوبی، همدان و بوشهر و یک قطعه زمین با بهره‌برداری قوه قضائیه در استان خراسان شمالی مازاد اعلام شد.

بهره‌برداری ۵ ملک مازاد توسط وزارت نفت
همچنین اعضاء با مازاد بودن ۵ باب ساختمان با بهره برداری وزارت نفت در استان تهران و املاکی با بهره برداری وزارت آموزش و پرورش در استان های البرز، بوشهر، خراسان شمالی، زنجان و کرمان موافقت کردند.

در ادامه اعضای این کمیته تخصصی، یک فقره ملک اداری با بهره‌برداری وزارت کشور در استان بوشهر، ۳ فقره ملک با بهره برداری وزارت علوم در استان البرز، ۲ فقره ملک با بهره برداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، و یک قطعه زمین متعلق به سازمان ملی استاندارد با بهره برداری ریاست جمهوری را مازاد اعلام کردند و همنیطور قیمت یک فقره ملک واقع در استان فارس نیز توسط این کمیته بررسی و تصویب شد.

کد خبر: ۲۷۰٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha