۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
هدف سوءاستفاده امدادهای متفرقه قرار نگیرید
مدیرعامل امدادخودرو ایران هشدار داد

هدف سوءاستفاده امدادهای متفرقه قرار نگیرید

میرحسینی، مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران نسبت به سوء‌استفاده امدادهای متفرقه، به مشتریان هشدار داد.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، سید عباس میرحسینی با اشاره به نزدیکی پایان سال و حضور بیشتر امدادهای متفرقه در شهرها و مسیرهای پرتردد و محورهای مواصلاتی، نسبت به سوء‌استفاده امدادهای متفرقه و احتمال آسیب‌ به جان و خودروهای هم‌وطنان هشدار داد.

طی تماس‌های مکرر هم‌وطنان به منظور پی‌گیری و شکایت از نحوه خدمات‌رسانی امدادهای متفرقه، مدیرعامل امدادخودرو ایران از همکاری این شرکت با ارگان‌ها و مراجع رسمی و قانونی به منظور شفاف‌سازی نحوه دریافت خدمات و فرآیند امدادرسانی خبر داد.

میرحسینی افزود: نداشتن تخصص کافی برای تعمیر خودرو، افزایش هزینه‌های تعمیراتی به دلیل نبود دانش فنی به روز، فروش قطعات فاقد کیفیت و استاندارد، پاسخ‌گو نبودن پس از ارایه خدمات، از معایب امدادخودروهای متفرقه است که مشتریان را با هزینه‌های هنگفت و بدون مرجع قانونی، بی‌پاسخ رها می‌کنند.

مدیرعامل امدادخودرو ایران، حضور ناوگان امدادی در تمام طرح‌ها و رزمایش‌های پلیس راهور و همکاری با ارگان‌های خدمات‌رسانی را از اولویت‌های این شرکت اعلام کرد تا مشتریان با اطمینان خاطر، از خدمات ارایه شده استفاده کنند.

وی با بیان این که امدادگران متفرقه و فاقد مجوز در کنار کیفیت پایین خدمات، اطلاعات فنی اندکی از مسایل فنی خودرو دارند، تصریح کرد: گرانی خدمات و سوءاستفاده از امدادخواهان سبب رفتارهای مجرمانه توسط آنان شده که با مکاتبات و پی‌گیری قانونی این شرکت، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مراجع ذی‌صلاح قرار گرفته است.

میرحسینی تاکید کرد: در صورت بروز نقص فنی خودرو در هر ساعت از شبانه روز حتما با شماره امدادخودرو ایران(۰۹۶۴۴۰) تماس گرفته و کد پی‌گیری دریافت کنند چرا که بدون ثبت درخواست و دریافت کد پی‌گیری از سوی مشتریان، امکان ره‌گیری سابقه خدمت ارایه شده، قطعه تعویضی و صورت‌حساب ارسالی به مشتریان وجود ندارد.

گفتنی است، امدادهای متفرقه با حضور سرزده بدون ثبت اطلاعات، امکان پی‌گیری خدمت ارایه شده و هزینه دریافتی از مشتری را نمی‌دهند، ضمن آن که اغلب در تعمیرات از قطعات غیراصلی و گاه دست دوم استفاده می‌کنند که ضررهای جانی، جسمی و مالی را برای مشتریان در پی دارد.

شرکت امدادخودرو ایران با ارسال صورت‌حساب آنلاین طبق تعرفه‌های مصوب گروه صنعتی ایران خودرو و معرفی درگاه‌های مطمئن برای دریافت انواع خدمات خودرو در محل، خدمات ارایه شده این شرکت را تضمین و در صورت هرگونه نارضایتی پاسخ‌گوی مشتریان است.

شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ وب‌سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپر، از جمله درگاه‌های ارایه خدمات خودرویی و پاسخ‌گویی به هم‌وطنان گرامی در هر ساعت از شبانه روز است.

کد خبر: ۲۷۰٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha