۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
رویکرد دولت سیزدهم در ساخت و ساز صنعتی سازی است
رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی:

رویکرد دولت سیزدهم در ساخت و ساز صنعتی سازی است

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر صنعتی سازی، گفت: بر اساس مبحث ۱۱ قانون مقررات ملی ساختمان یکی از راه‌های توسعه صنعت ساختمان‌سازی، توجه جدی به اجرای صنعتی ساختمان‌هاست.

به گزارش بازار، محمدمهدی حیدری رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گفت: بر اساس مبحث ۱۱ قانون مقررات ملی ساختمان یکی از راه‌های توسعه صنعت ساختمان‌سازی، رویکرد جدی به اجرای صنعتی ساختمان‌هاست.

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با یادآوری اینکه صنعتی‌سازی به روشی گفته می‌شود که میزان استفاده منابع انسانی، مواد اولیه و سرمایه را در راستای پاسخ‌دهی به نیاز مسکن جامعه و بهره‌وری اقتصادی برآورده کند، توضیح داد: با دانستن مزایای انبوه‌سازی و اجرای طرح صنعتی‌سازی ساختمان‌ها، استقبال از اجرای این طرح بیشتر خواهد بود. لازمه صنعتی‌سازی در غیر انبوه، این است که پیش‌ساختگی انجام شود.

به گزارش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، وی افزود: پیش‌ساختگی به این صورت انجام می‌شود که قسمتی از ساختمان در محیطی غیر از محل احداث که عوامل جوی جهت افزایش کیفیت ساخت مورد کنترل قرار می‌گیرد، ساخته و در محل پروژه به صورت پیش‌ساختگی نصب می‌شود.

کد خبر: ۲۷۰٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha