۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
زمینه سرمایه گذاری در معادن جنوب کرمان فراهم شود/ لزوم توسعه متوازن مناطق
نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان:

زمینه سرمایه گذاری در معادن جنوب کرمان فراهم شود/ لزوم توسعه متوازن مناطق

کرمان - شکرالهی، نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان گفت: باید در زمینه معادن جنوب استان کرمان اقدامات ویژه ای انجام شود و سرمایه گذارها جذب این منطقه شوند.

منصور شکرالهی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ظرفیت های اقتصادی جنوب استان کرمان اظهار کرد: سرمایه های عظیمی به ویژه در بحث معادن در این منطقه وجود دارد.

وی با اشاره به لزوم استفاده مناسب از این ظرفیت ها اظهار کرد: باید در زمینه معادن جنوب استان کرمان اقدامات ویژه ای انجام شود و سرمایه گذارها جذب این منطقه شوند.

شکرالهی با بیان اینکه با فعالیت در زمینه معادن مشکل بیکاری در منطقه برطرف می شود؛ افزود: قرار است به صورت ماهیانه جلسات مجمع نمایندگان با استاندار کرمان برگزار شود تا بتوانیم اقدامی موثر در راستای پیشبرد اهداف استان و منطقه جنوب انجام دهیم.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان با تاکید بر لزوم توزیع عادلانه خدمات، گفت: این مساله زمینه ساز توسعه متوازن است.

وی با اشاره به اینکه در صورت تحقق توزیع متوازن توسعه بسیاری از مشکلات جنوب استان کرمان برطرف می شود، گفت: جنوب کرمان منطقه ای بن بست نیست و در مسیر ترازیت قرار دارد که این موقعیت جغرافیایی ظرفیتی بی نظیر برای رونق اقتصادی منطقه فراهم کرده است.

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب گفت: باید ظرفیت های توسعه در جنوب استان کرمان فعال شود تا شاهد شکوفایی اقتصادی در این منطقه از استان باشیم.

کد خبر: ۲۷٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha