۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
 موضوع مجرمانه‌ای در بانک ملی و شعبه کارگشایی زنجان اتفاق نیافتده است
دادستان زنجان:

موضوع مجرمانه‌ای در بانک ملی و شعبه کارگشایی زنجان اتفاق نیافتده است

زنجان- کرمی، دادستان زنجان گفت: اطمینان می‌دهیم موضوع مجرمانه‌ای در بانک ملی و شعبه کارگشایی استان اتفاق نیافتده است و مردم به شایعات توجه نکنند و اموال خود را در بانک بگذارند.

حجت الاسلام محسن کرمی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص اتفاقات اخیر رخ داده در شعبه کار گشایی بانک ملی زنجان گفت: این شعبه تحت نظر بانک ملی استان بوده و از شعب های باسابقه و خوش نامی بوده و عملکرد خوبی دارد.

وی اظهار کرد: یک حادثه و ایرادی در شبکه و سرور این شعبه اتفاق بوده و خدمات بانک تعطیل شد و برخی افرادی از این فرصت سوء استفاده  کردند.

دادستان زنجان گفت: به هیچ وجه شایعات صحت ندارد و بانک ملی با تمام قوت و صحت خدمات خود را به مردم ارائه می دهد و مردم دلیلی ندارد در جلوی بانک تجمع کنند.

کرمی ابراز کرد: تمام اموال و اشیا قیمتی مردم نزد بانک گار گشایی محفوظ است و با افرادی که این شایعه را ترویج دادند برخورد قانونی انجام می گیرد و ما مدعی هستیم. 

وی با بیان اینکه خدمات به مردم توسط بانک ملی انجام می شود، افزود: در روز گذشته ۸۰۰ نفر به این بانک مراجعه داشتند و در این میان تعداد پرسنل افزایش یافته است.

دادستان زنجان تصریح کرد: اطمینان می دهیم موضوع مجرمانه ای در بانک ملی و شعبه کارگشایی استان اتفاق نیافتده است و مردم به شایعات توجه نکنند و اموال خود را در بانک بگذارند چرا که نگهداری اموال قیمتی در منزل خطرناک است.

کد خبر: ۲۷٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha