۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
جدیت لازم در شناسایی و برخورد با ماینرها در زنجان وجود ندارند
دادستان زنجان:

جدیت لازم در شناسایی و برخورد با ماینرها در زنجان وجود ندارند

زنجان- کرمی، دادستان زنجان با بیان اینکه هنوز جدیت لازم در شناسایی و برخورد با ماینرها در استان وجود ندارد، گفت: ماینرها برق زیادی را مصرف می کنند.

حجت‌الاسلام محسن کرمی در گفتگو با خبرنگار بازار به برخورد با ماینرها اشاره کرد و گفت: برخورد با ماینرها در استان زنجان خوب نیست و همتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هنوز جدیت لازم در شناسایی و برخورد با ماینرها در استان زنجان وجود ندارند،اظهار کرد: ماینرها برق زیادی را مصرف می کنند و شناسایی ماینرها مشکلات زیادی را بر ای واحدهای تولیدی و صنعتی استان وارد می کند.

دادستان زنجان گفت: متاسفانه متولیان امر جدیت لازم برای استحصال رمز ارزها را ندارند و این اصلا خوب نیست.

کرمی با بیان اینکه باید قطعی برق با اطلاع قبلی باشد،تاکید کرد: اقدام هوشمندانه و با برنامه در خصوص قطع برق در استان به منظور مدیریت مصرف مد نظر قرار گیرد.

وی ابراز داشت: برخی واحدهای تولیدی ببرق زیادی را مصرف می کنند و به تبع برخی از واحدهایی هم هستند که مانندخانه‌های پر مصرف که همه چراغ‌ها و لوسترها را روشن کرده برق مصرف می‌کنند.

دادستان زنجان با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی در استان در قاعده صرفه‌جویی نیستند،تصریح کرد: این واحدها باید برای صرفه جویی و کم کردن برق مصرفی خود اقدام کنند.

کد خبر: ۹۴٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha