۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
بورس با کاهش کارمزد معاملاتی جذاب‌تر می شود
مدیرعامل کارگزاری آینده نگر خوارزمی:

بورس با کاهش کارمزد معاملاتی جذاب‌تر می شود

قاسمی، مدیرعامل کارگزاری آینده‌نگرخوارزمی معتقد است کاهش کارمزد معاملاتی علاوه بر جذابیت بیشتر بازار گزینه حمایت از منافع سرمایه سرمایه گذاران تلقی می شود.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، حسن قاسمی، با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی کارمزد معاملات گفت: کاهش کارمزد یعنی کاهش هزینه ها که منجر به افزایش بازدهی سرمایه گذار و تعداد تراکنش های معاملاتی می شود.

وی افزود: کاهش هزینه های معاملاتی یک عامل موثر برای افزایش جذابیت بازار سرمایه است که از ابتدای مرداد ماه اجرا می شود. با نگاهی به بازارهای موازی خواهیم دید که سرمایه گذاری در آنها نیاز به سرمایه زیادی دارد در صورتی که ورود و سرمایه گذاری در بورس الزام یا محدودیتی را قائل نیست. همچنین کارمزدها معین شده و معاملات با شفافیت کامل انجام می شود و دست دلالان کوتاه است، به بیان دیگر باید گفت مزیت این بازار بیشتر از دیگر بازارها است.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: بنده کماکان معتقدم که معاملات در حالت صعودی ادامه خواهد یافت اما به صورت پلکانی نه شیب تند، با توجه به شرایط اقتصادی افت جدی دیده نمی شود و سال جاری باز هم سال فوق العاده ای برای بازار سرمایه است.

مدیرعامل کارگزاری آینده نگر خوارزمی خاطر نشان کرد: با توجه به صورت های مالی و افزایش ارزش دارایی هایی مازاد و... که بانک ها دارند به نظر می رسد این گروه پیشتاز بازار بمانند.

کد خبر: ۲۷٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha