۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
ستاره‌های برقی BMCARS در اتواکسپوی تهران

ستاره‌های برقی BMCARS در اتواکسپوی تهران

گروه بهمن و BMCARS محصولات خود را به پنجمین اتو اکسپو تهران می‌برند.

به گزارش بازار، گروه بهمن و BMCARS محصولات خود را به پنجمین اتو اکسپو تهران می‌برند. اتواکسپو اولین رویدادی است که میزبان خودروی Neta U می‌شود. نتا یو یک SUV برقی است که برخی منتقدان آن را خیره کننده توصیف کرده‌اند.

اما در کنار این محصول، BMCARS با E۵ و EQM۵ سبد محصولات برقی خود را کامل می‌کند تا این شرکت آخرین تحولات صنعت خودرو را در اتواکسپوی تهران ارائه کرده باشد.

خودروی H۵ یا همان رولزرویس چینی در کنار T۷۷ دیگر محصولاتی است که BMCARS معرفی می‌کند. گروه بهمن با محصولات شرکت‌های زیر مجموعه خود اعم از بهمن موتور، بهمن دیزل، سیباموتور و اسنا در این رویداد حضور خواهد داشت. بهمن موتور با خودروهای سواری خود از جمله فیدلیتی پرستیژ، فیدلیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، دیگنیتی پرایم، ون باری اینرودز، پیکاپ G۹ و نیز خودروی فیدلیتی XB۱ و ریسپکت ۲ در پنجمین نمایشگاه اکسپو حضور می‌یابد.

بهمن دیزل کامیون فورس ۳.۵ تن را برای اولین بار معرفی می‌کند و در دسته خودروهای تجاری کشنده ۵۶۰ اسب بخاری بایک X۹، کامیون فورس ۶تن و ۱۲ تن، کامیون امپاور BD۳۰۰ و مینی بوس پگاسوس را در معرض دید دوست‌داران خودروهای تجاری قرار می‌گیرد.

شرکت سیبا موتور تنها نماینده انحصاری FAW در ایران نیز با کشنده‌های سری J۶ و J۷ حضور پیدا می‌کند. همچنین شرکت اسنا تولید کننده اتوبوس شهری، با دو اتوبوس ۱۲ و ۱۸ متری به نمایشگاه اتو اکسپو تهران می‌آید.

نمایشگاه خودرو تهران از مهم‌ترین رویدادهای نمایشگاهی کشور است که خودروسازان داخلی محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.  

گروه بهمن در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران که از ۱۰ تا ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷در شهرآفتاب برگزار می‌شود؛ در سالن های A۳  و A۵ پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

کد خبر: ۲۷۰٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha