۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
رئیس جمهور مرغ نمی خرد/ انتقاد از بی برنامگی و عدم نظارت دولت
طعنه نماینده مجلس در حاشیه سفر وزیر جهاد کشاورزی به اردبیل؛

رئیس جمهور مرغ نمی خرد/ انتقاد از بی برنامگی و عدم نظارت دولت

اردبیل- بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در این اوضاع گرانی و نابسامانی بازار مرغ و تخم‌مرغ به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور مرغ و تخم‌مرغ مصرف نمی‌کند.

صدیف بدری در حاشیه سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان اردبیل در گفتگو با بازار، اظهار کرد: همه ما حس می‌کنیم که در این شرایط گرانی مرغ و تخم‌مرغ که قوت غالب خانوارها به تنگنا افتاده است، آقای رئیس جمهور و خانواده‌اش نه مرغ و نه تخم‌مرغ می‌خرند و هیچ خبری از نرخ آن ندارند.

وی یادآور داد مردم را از بیداد تورم لجام گسیخته شد و خاطرنشان کرد: اگر دولتی‌ها و مسئولان امر درد مردم را می‌فهمیدند امروز با تورم افسارگسیخته و ناامیدکننده روبرو نبودیم که به معنای واقعی این شرایط اقشار مختلف مردم را رنج می‌دهد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجلس یازدهم تمام هم‌وغم ما اقتصاد کشور و معیشت مردم است که در این ایام با تشدید تحریم‌ها و شیوع کرونا به مشکلات جدی برخورده و همه باید در کنار هم با یک برنامه‌ریزی حساب‌شده وضعیت تورمی مردم را سروسامان واقعی ببخشیم.

بدری اصلی‌ترین مقصر در این شرایط را بی‌برنامگی دولت و عدم نظارت آن‌ها بر فرآیند بازار و تهیه و توزیع اعلام کرد و گفت: به نظر می‌رسد در سال پایانی دولتمردان حس کار و روحیه تلاش را ازدست‌داده‌اند و نمی‌خواهند به این اوضاع سامان دهند.

کد خبر: ۲۷٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha