۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
۱۲۹ درصد از تعهد اشتغال استان سمنان محقق شد
دبیر کارگروه اشتغال سمنان در گفت‌وگو با بازار:

۱۲۹ درصد از تعهد اشتغال استان سمنان محقق شد

سمنان- کاشانی، دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان گفت: تاکنون و علیرغم باقی مانده دو ماه از سال ۱۲۹ درصد از تعهد اشتغال سال ۱۴۰۲ در استان محقق شده است.

جعفر کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تعهد استان سمنان برای اشتغال در سال جاری ۱۲ هزار و ۳۴۳ بوده است، تاکید کرد: ۱۲۹ درصد از این اشتغال معادل ۱۶ هزار شغل تاکنون که دو ماه از سال باقی مانده محقق شده است.

وی با بیان اینکه این امر نشان می دهد که دستگاه های اجرایی توانسته اند تکلیف خود را در قبال تسهیلات و اشتغال و ... به خوبی انجام دهند، افزود: توجه به اشتغال روستایی یکی از بخش هایی است که در استان سمنان به خوبی به آن پرداخته شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به فارغ التحصیلان دانشگاهی از دیگر تاکیدات کارگروه اشتغال استان است، گفت: تعامل خوبی با صنایع استان در این زمینه صورت گرفته است.

کاشانی همچنین ادامه داد: در بخش مشاغل خانگی ۱۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان سهمیه اعطای تسهیلات داشتیم که ۹۱ درصد از سهم اولیه اعتبارات در نظر گرفته برای استان را پرداخت کردیم.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک ۳۰ میلیارد تومان دیگر اعتبارات تسهیلات مشاغل پشتیبان هم در استان سمنان پرداخت خواهد شد، بیان کرد: ماحصل این شرایط به ما کمک می کند که تا پایان سال حجم قابل توجهی از تحقق اشتغال را در استان شاهد باشیم.

کد خبر: ۲۷۰٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha