۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
۲۱ طرح گاز رسانی روستایی در زنجان به بهره برداری می رسد
مدیرعامل شرکت گاز زنجان:

۲۱ طرح گاز رسانی روستایی در زنجان به بهره برداری می رسد

زنجان- سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز زنجان گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۲۱ طرح گاز رسانی روستایی در استان به بهره برداری می‌رسد.

رحیم سلیمانی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۲۱ طرح گاز رسانی روستایی در شهرستان‌های استان به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر، گازرسانی به چهار روستا در شهرستان ماهنشان کلنگ زنی خواهد شد ،ابراز داشت: برای اجرای این طرح‌ها نیز بیش از ۲۰۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان گفت: نرخ بهره مندی خانوارهای روستایی در استان ۹۸ درصد است و با بهره برداری از این طرح‌ها ۱۳۱ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

سلیمانی نژاد با بیان اینکه در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان گازرسانی به هفت روستا با ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید، تاکید کرد: در دور دوم سفر هیات دولت به زنجان گازرسانی به هفت روستا با ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

وی گفت: در این سفر همچنین زیرساخت‌های گاز رسانی به هفت هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در استان آماده شد.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان تصریح کرد: گاز رسانی به ۴۵ واحد صنعتی با ۶۱ میلیارد ریال اعتبار نیز از دیگر طرح‌های به بهره برداری رسیده در دور دوم سفر رییس جمهور به زنجان بود.

کد خبر: ۲۷۰٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha