۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
پروژه های کسب و کار زنان عشایری اجرایی می شود
مدیر کل دفتر زنان روستایی و عشایری وزارت جهادکشاورزی:

پروژه های کسب و کار زنان عشایری اجرایی می شود

بنی هاشم، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر زنان روستایی و عشایری وزارت جهادکشاورزی، از اجرا و تقویت پروژه های کسب و کار برای زنان عشایری کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهادکشاورزی، فروغ السادات بنی هاشم در دیدار و گفتگو با رئیس سازمان امور عشایر کشور به منظور تبادل نظر در خصوص همکاری های دو جانبه در خصوص آموزش و ترویج در مناطق عشایری کشور، با بیان این که پروژه های کسب و کار برای زنان عشایری همچون زنان روستایی اجرا می شود، گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در زنان عشایری وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با همکاری دفتر امور زنان روستایی و عشایری و سازمان امور عشایر کشور از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

به گفته وی، همانطور که خودمان را در قبال زنان روستایی مسئول می دانیم نسبت به زنان عشایری نیز به همان اندازه مسئول هستیم. ‌

بنی هاشم خاطرنشان کرد: به دلیل حمایت های رئیس سازمان امور عشایر، تعداد صندوق اعتبارات خرد زنان عشایری افزایش پیدا کرده و حتی قوی تر از صندوق های زنان روستایی شده است.

مدیرکل دفتر زنان روستایی و عشایری وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت: در سال های اخیر زنان عشایری در موضوع بومگردی و گردشگری عشایری به خوبی ظهور و بروز یافته اند، هر چند با موضوع کرونا کمی در کار آنان اختلال ایجاد شده است.

گفتنی است؛ رئیس سازمان امور عشایر به همراه معاونین و مدیران این سازمان روز دوشنبه ۹ تیر ماه به منظور گفتگو و تبادل نظر در خصوص همکاری های دوجانبه در خصوص آموزش و ترویج در مناطق عشایری کشور، در محل موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با رئیس و مدیران این موسسه دیدار و گفتگو و تبادل نظر کردند.

کد خبر: ۲۷٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha