۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
تولید محصولات باغی ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافت
نایب رئیس اتحادیه باغداران تهران:

تولید محصولات باغی ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافت

شادلو، نایب رئیس اتحادیه باغداران تهران گفت: امسال تولید محصولات باغی با رشد ۳۰ تا ۵۰ درصدی نسبت به سال قبل به ۲۵ میلیون تن رسیده است.

به گزارش بازار، مجتبی شادلو نایب رئیس اتحادیه باغداران تهران از رشد ۳۰ تا ۵۰ درصدی تولید محصولات باغی خبر داد و گفت: بنابر آمار بیش از ۲۵ میلیون تن محصولات باغبانی تولید می شود که حدود ۲۰ میلیون تن آن به محصولات سردرختی بر می گردد.

به گفته او، طبق برآوردهای صورت گرفته بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزارتن سیب در کشور تولید شده که موجودی سردخانه ها بیش از سال گذشته است.

شادلو با بیان اینکه کمبودی در عرضه محصولات باغی نداریم، افزود: مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت است و نرخ محصولات هیچ ارتباطی به نوسانات قیمت ارز و سایر مولفه ها ندارد.

نایب رئیس اتحادیه باغداران تهران با بیان اینکه نیازی به ذخیره سازی میوه شب عید نداریم، گفت: با توجه به فراوانی تولید میوه بیش از نیاز بازار، نیازی به ذخیره سازی میوه شب عید نداریم و شرایط بازار از بهار تاکنون مصداق این امر است به طوریکه قیمت در مبادی تولید و عمده فروشی مناسب است و افزایش قیمت در خرده فروشی ها ارتباطی به تولید ندارد و دستگاه های نظارتی باید نظارت داشته باشند.

کد خبر: ۲۶۹٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha