۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
جزئیات برقراری ۳ پرواز فوق العاده «هما» به نجف در بهمن ماه

جزئیات برقراری ۳ پرواز فوق العاده «هما» به نجف در بهمن ماه

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از برقراری سه پرواز فوق العاده در روزهای ۱۱، ۱۳ و ۲۲ بهمن از فرودگاه حضرت امام (ره) به مقصد فرودگاه نجف اشرف به صورت رفت و برگشت خبر داد.

به گزارش بازار، اداره کل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما اعلام کرد: این پروازها در پاسخ به درخواست متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام ماه مبارک رجب برنامه ریزی شده است که طبق برنامه در روزهای ۱۱، ۱۳ و ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ انجام خواهند شد.

پرواز روز ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ با شماره ۶۷۱ در ساعت ۱۴ و ۵۵ دقیقه از ترمینال «سلام» فرودگاه حضرت امام(ره) به مقصد فرودگاه نجف اشرف انجام می شود. بازگشت این پرواز با شماره ۶۷۰ در ساعت ۱۷ (به وقت محلی) است.

پرواز روز ۱۳ بهمن نیز با شماره ۶۷۱ در ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه فرودگاه حضرت امام(ره) را به مقصد فرودگاه نجف اشرف ترک می‌کند. بازگشت این پرواز با شماره ۶۷۰ در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه (به وقت محلی) دقیقه انجام می‌شود.

همچنین پرواز روز ۲۲ بهمن با شماره ۶۷۱ در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه حضرت امام انجام می‌شود. بازگشت این پرواز در ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه با شماره پرواز ۶۷۰ انجام خواهد شد.

هموطنان برای خرید بلیت این پروازها که طبق نرخ مصوب عرضه شده است، می‌توانند به سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما به نشانی www.iranair.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ در طول شبانه روز تماس بگیرند.

کد خبر: ۲۶۹٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha