۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
ردیف ملی پروژه های مهم اردبیل در بودجه ۱۴۰۳ برقرار است
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

ردیف ملی پروژه های مهم اردبیل در بودجه ۱۴۰۳ برقرار است

اردبیل- بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام ردیف های ملی پروژه های مهم و زیربنایی استان اردبیل در بودجه سال آینده برقرار است.

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در کمیسیون های تخصصی با دفاع از حق و حقوق استان تلاش ما بر این است تا در بودجه سال آینده همه ردیف های ملی برای پروژه های زیرساختی استان پابرجا و برقرار بوده تا با تخصیص اعتبارات و تامین منابع بتوانیم این پروژه ها را در سریعترین زمان به سرانجام برسانیم.

وی اظهار کرد: در این چهار سال با همراهی استاندار اردبیل و مدیران سعی کردیم تا برای همه طرح های مهم و زیربنایی استان اردبیل ماده ۲۳ و ردیف های ملی را از سازمان برنامه و بودجه دریافت کنیم تا دولت مکلف به تامین اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه های مهم و حیاتی استان اردبیل باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: عمده این طرح ها و پروژه ها در حوزه راه، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی بوده که با به سرانجام رسیدن این طرح ها که بالغ بر ۴۷ طرح ملی است بتوانیم در استان اردبیل توازن توسعه ای را شاهد باشیم.

بدری حمایت دولت سیزدهم از تکمیل طرح های نیمه تمام و اولویت دار نظیر راه آهن اردبیل – میانه، توسعه چهارخطه هاو پایاب سد خداآفرین و مجتمع های آبرسانی را یادآور شد و تصریح کرد: براساس سند توسعه استان با به سرانجام رسیدن این طرح ها در سال های آینده می توان به جذب سرمایه گذاران در بخش های کشاورزی، صنعتی و گردشگری امیدوار بود.

وی ادامه داد: در کنار این برنامه ها باید راهکار درست برای غلبه بر بحران کم آبی و صیانت از محیط زیست در پیش بگیریم تا این استان که دارای ظرفیت های طبیعی و مواهب خدادادی بی نظیر است به چرخه ارزش افزوده بیشتر از محل اجرای طرح های گردشگری و توسعه صنایع تبدیلی وارد شود.

کد خبر: ۲۶۹٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha