۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
دستگاه های اجرایی در زنجان باید شاخص بهینه سازی بالادستی را مدنظر قرار دهند
استاندار زنجان:

دستگاه های اجرایی در زنجان باید شاخص بهینه سازی بالادستی را مدنظر قرار دهند

زنجان-استاندار زنجان گفت: دستگاههای اجرایی در استان زنجان باید شاخص بهینه سازی بالادستی را مدنظر قرار دهند و این رویکرد ضامن بهره وری است.

به گزارش خبرنگار بازار،محسن افشارچی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در محل استانداری زنجان،گفت: دستگاههای اجرایی در استان زنجان باید شاخص بهینه سازی بالادستی را مدنظر قرار دهند و این رویکرد ضامن بهره وری است.

وی با بیان اینکه با برخی تغییرات کوچک اتفاقات بزرگی رقم می خورد،ابراز داشت: البته نیاز به اعتبار خاصی هم ندارد بلکه لازم است فرآیندها اصلاح شود تا شاهد اتلاف منابع نباشیم.

استاندار زنجان ،با بیان اینکه اتکا به منابع جایگزین از جمله رشد بهره وری به جای منابع نفتی است،گفت: ساختار اداری شکل گرفته در کشور بر مبنای نفت بوده است.

افشارچی تاکید کرد: نفت خیلی از ناکارآمدی های مدیریتی را می پوشاند، یکی از دلایل اصلی گذار از این وضعیت در دولت سیزدهم اتکا به منابع جایگزین از جمله رشد بهره وری به جای منابع نفتی است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی و بدون تکانه در گرو حرکت در مسیرهای جدید تولید ثروت در کشور است.

استاندار زنجان،در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس ارتباط مستقیمی با بهره وری در اقتصاد کشور دارد و هر چه نمایندگان مجلس همگراتر و آشنا به اعداد و ارقام و اصول مدیریت باشند، شاهد بهره وری بیشتر در کشور نیز خواهیم شد.

کد خبر: ۲۶۹٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha