۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
۱۶۸۴ پروانه اشتغال به‌کار مهندسی و کاردانی ساختمان در زنجان صادر شد
رئیس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی زنجان:

۱۶۸۴ پروانه اشتغال به‌کار مهندسی و کاردانی ساختمان در زنجان صادر شد

زنجان- رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی زنجان گفت: طی سال جاری تعداد یک هزار و ۶۸۴ فقره پروانه اشتغال مهندسی برای متقاضیان حقیقی در استان صادر شده است.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، احسان ذبیحیان گفت: با توجه به وظایف مشخص شده در قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار، از ابتدای سال ۱۴۰۱ صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مجوزها باهمکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و توسط این اداره انجام می شود.

وی ابراز کرد: همچنین از آذر ماه سال ۱۴۰۱ تمدید و تغییرات پروانه اشتغال مهندسی هم به صورت الکترونیکی و از سامانه سپامک انجام می شود.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی زنجان به صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی در استان اشاره کرد و گفت: طی ۱۰ماهه سال جاری تعداد یک هزار و ۶۸۴ فقره پروانه اشتغال مهندسی، کاردانی و معماران تجربی برای متقاضیان حقیقی و حقوقی، بر اساس درخواست ثبت شده در سامانه شامل صدور،تمدید،ارتقا و یا تغییر پروانه در استان صادر شده است.

ذبیحیان تاکید کرد: بر اساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی پروانه اشتغال های کاغذی که فاقد کد یکتا می باشند از ابتدای سال آینده فاقد اعتبار بوده و دارندگان پروانه های مذکور باید حداکثر تا پایان سالجاری و به صورت الکترونیکی اقدام به اخذ پروانه کنند.

وی افزود: فیلم آموزشی این موضوع توسط دفتر مقررات ملی ساختمان تهیه و در آدرس https://inbr.ir/?p=۰۵۹۲۲ برای بهره برداری بارگذاری شده است.

کد خبر: ۲۶۹٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بهروز US ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      0 0
      به اندازه این حجم از پروانه کارم هست؟؟؟؟؟؟؟