۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
بودجه اگر جگر زلیخا شده، شما یوسف هستید
واکنش حاجی بابایی به اظهارات رئیس سازمان برنامه:

بودجه اگر جگر زلیخا شده، شما یوسف هستید

رئیس کمیسیون تلفیق با انتقاد از اظهارات منظور درباره شخم زدن بودجه در مجلس گفت: مجلس نمی‌تواند اجازه دهد کمیته امداد کل سال پله‌های سازمان برنامه را بالا و پایین کند لذا مجبور به شفاف شدن آن شدیم.

به گزارش بازار، حمیدرضا حاجی بابائی در نشست علنی نوبت دوم امروز (سه‌شنبه ۳ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری در واکنش به اظهارات داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: آقای منظور می‌گوید تبصره مربوط به کمیته امداد (ره) جگر زلیخا شده است. آقای منظور! وقتی شما یوسف هستید، زلیخا هم می‌خواهید. چیزی که شما به مجلس آورده‌اید را فقط خود شما می‌توانید اجرا کنید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: ما هر چه فکر کردیم نفهمیدیم شما می‌خواهید چه کنید، از این رو مجبور شدیم موضوع را شفاف کنیم. ما نمی‌توانیم کمیته امداد را بگذاریم که از اول سال تا آخر سال با پله‌های شما بالا و پایین برود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مجلس در رأس امور است، گفت: آقای منظور به مجلس توهین نکنید که رسانه‌ها نیز همین حرف‌های شما را بزنند. شما می‌گویید مجلس بودجه را شخم زده است که این توهین به قوه مقننه است.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در پایان اظهار کرد: شما رئیس سازمان برنامه و بودجه هستید اما یا باید وزیر اطلاعات می‌شدید و یا وزیر کشور؛ در حال حاضر سیاسی‌ترین فرد بر مسند ریاست سازمان برنامه قرار گرفته که توئیت می‌زند و بیانیه می‌دهد.

کد خبر: ۲۶۹٬۶۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha