۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
سمنان نیازمند تقویت زیرساخت های صنعت گردشگری است
نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس:

سمنان نیازمند تقویت زیرساخت های صنعت گردشگری است

سمنان- نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با بیان اینکه استان سمنان نیازمند تقویت زیرساخت های صنعت گردشگری است ، گفت: درآمد فراوانی می توان از راه گردشگری کسب کرد همچنین این صنعت در راستای اشتغال زایی نقشی مهم دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس گلرو بعدازظهر دوشنبه در جلسه بررسی و رسیدگی به مسائل و موارد پیرامون شهر نمونه گردشگری شهمیرزاد در شمال مهدی شهر استان سمنان با بیان اینکه این استان نیازمند تقویت ظرفیت های صنعت گردشگری است، بیان کرد: گردشگری می تواند اشتغال ویژه را به استان هدیه دهد.

وی افزود: برای مثال منطقه نمونه گردشگری شهمیرزاد می تواند سالانه میزبان صدها گردشگر داخلی و خارجی باشد اما باید زیرساخت ها را تقویت کرد.

عضو خانه ملت گفت: در کنار تمامی مسائل و مباحث گردشگری بین‌المللی، وجهه سنتی و توریست‌پذیر شهر شهمیرزاد بیش‌ازپیش تقویت شود زیرا توریست ها علاقه به فرهنگ اصیل زندگی ما دارند.

گلرو با بیان اینکه همه گردشگری تنها هتل نیست، تاکید کرد: باید بتوانیم گردشگران را با سنت ها نیز آشنا کرد.

وی افزود: طرح‌های شهری باید متناسب بافرهنگ و به‌منظور توسعه شهر به انجام برسد.

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس خواستار توجه بیشتر مسئولان به مقوله گردشگری شد و بیان کرد: دهیاری‌ها و شهرداری‌ها به‌منظور کفاف بودجه برای پیشبرد امور و اجرای طرح‌های عمرانی، باید تقویت شوند.

کد خبر: ۲۶٬۹۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha