۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
طرح مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید در استان بوشهر اجرا شد
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

طرح مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید در استان بوشهر اجرا شد

بوشهر- علیپور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر از اجرای طرح مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید در استان بوشهر خبر داد.

راضیه علیپور درحاشیه نشست طرح مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: این نشست هم اندیشی به منظور اجرای طرح مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید در سطح استان بوشهر برگزار شده که امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر با بیان اینکه مقرر شده این طرح همزمان در سراسر کشور اجرایی شود، افزود: پس از چهار دهه حضور اتباع در کشور و با توجه به خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کرده، اتباع و مهاجرین توانسته اند به توانمندی و دستاوردهای خوبی دست یابند و اکنون اجرای مطلوب این طرح در جذب سرمایه های خرد و سرگردان اتباع می‌تواند در رونق تولید و اشتغال زایی نقش بسزایی ایفا کند.

علی پور با تاکید بر جذب حداکثری سرمایه گذاران بیان کرد: در این راستا اقدامات خوبی از جمله برگزاری نمایشگاه ها و دعوت از سرمایه گذاران استانی و کشوری صورت پذیرفته که با دستورالعمل جدید سازمان ملی مهاجرت ان‌شااله جذب سرمایه گذاران تسریع می‌ شود.

بر اساس این گزارش، نشست طرح مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید با حضور مدیرامور شعب بانک ملی استان بوشهر و مدیران بیمه حکمت و بیمه معلم در دفتر مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر برگزار شد.

کد خبر: ۲۶۹٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha