۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
همکاری تاپیکو و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در توسعه میدان‌های نفت و گاز

همکاری تاپیکو و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در توسعه میدان‌های نفت و گاز

تفاهم‌نامه همکاری شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز تأمین(تاپیکو) و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با هدف توسعه میدان‌های نفتی و گازی به امضای مدیرعامل تاپیکو و فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا رسید.

به گزارش بازار، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه سرمایه‌گذاری و مشارکت در توسعه میدان‌های نفتی و گازی از سوی بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین(تاپیکو) و سردار عبدالرضا عابدزاده، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) امضا شد.

بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) در این آیین با اشاره به سیاست‌گذاری‌های انجام‌شده از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی و مدیرعامل شستا به‌منظور رفع کسری تراز عملیاتی تأمین اجتماعی در سال‌های آینده، تأمین خوراک پایدار مجتمع‌های پتروشیمی تابع، خلق ثروت و درآمد پایدار و مرتفع‌سازی نیاز کشور بر ضرورت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های توسعه‌ای در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی تأکید کرد.

این تفاهم‌نامه با استفاده از توانمندی‌های دو طرف در حوزه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی امضا شده است و مشتمل بر همکاری‌های دو مجموعه در سرمایه‌گذاری و مشارکت در توسعه ۲ میدان نفتی-گازی خواهد بود.

کد خبر: ۲۶۹٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha