۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
ارزان‌ترین بلیت هواپیما را داریم
هواپیمایی آسمان:

ارزان‌ترین بلیت هواپیما را داریم

هواپیمایی آسمان با ارائه توضیحاتی درباره قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد اعلام کرد: قیمت بلیت این مسیر پروازی در مقایسه با سایر شرکت‌ها گرانفروشی نیست.

به گزارش بازار، روابط عمومی هواپیمایی آسمان در واکنش به انتشار گزارش قیمت بلیت هواپیما ارزان نشد، توضیحاتی به شرح زیر را منتشر کرد؛

«ضمن تشکر از دغدغه رسانه ها درخصوص پیگیری مطالبات مردمی؛ به اطلاع می‌رساند هواپیمایی آسمان از گذشته و خصوصاً در حال حاضر همچنان پایین‌ترین نرخ بلیت و بر اساس تعرفه‌های اعلامی در همه مسیرها دارد که دلیل اصلی آن عدم استفاده از چارترکننده است.

هواپیمایی آسمان از معدود شرکت های هواپیمایی سرویس دهنده به مناطق و استان‌های کم برخوردار و در حال توسعه کشور است. این در حالی است که این پروازها به هیچ وجه توجیه اقتصادی نداشته و در راستای خدمتگزاری به ساکنان مناطق کمتر برخوردار و محروم و صرفاً با توجه به اهمیت و ضرورت خدمت رسانی به آحاد مردم در مسیرهای پروازی یادشده، انجام می شود.

شایان ذکر است علی رغم این حجم از خدمات ارزنده به مناطق مختلف کشور و همراهی شرکت هواپیمایی آسمان در تنظیم بازار، این شرکت هیچگونه کمک و بودجه دولتی و تخصیصی نداشته و کماکان نهادهای حاکمیتی حوزه هوانوردی نسبت به دریافت مطالبات خود از اهرم های مختلف استفاده نموده و حتی استان‌هایی هم که شرکت آسمان پروازهای زیان ده را به آنها ارائه می دهد، کوچکترین کمکی ارائه نمی دهند.

در پایان لازم به ذکر است مطالب مطرح شده در خصوص گران‌فروشی قیمت بلیت مسیر تهران - مشهد شرکت هواپیمایی آسمان خلاف واقع بوده و با یک بررسی ساده می توان قیمت بلیت‌های این شرکت و دیگر شرکت های هواپیمایی را مقایسه کرد.

کد خبر: ۲۶۸٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha