۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
۴۵۸ ملک در مزایده اموال تملیکی به فروش می‌رسد

۴۵۸ ملک در مزایده اموال تملیکی به فروش می‌رسد

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مزایده عمومی و سراسری شماره ۱۱۴۷ اموال غیرمنقول خود ۴۵۸ باب از املاک و مستغلات تحت اختیار خود به فروش می گذارد.

به گزارش بازار، علیرضا نورنژاد عضو هیات مدیره سازمان اموال تملیکی با بیان این مطلب خاطرنشان‌کرد: ۲۱ استان کشور در این مزایده شرکت دارند که املاکی با کاربری‌های تجاری، مسکونی، زراعی، صنعتی و باغ‌ها را برای خرید مزایده گذاران در معرض فروش قرار داده اند.

نورنژاد ادامه‌داد: ارزش این املاک ارائه شده بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه مزایده از ۲۶ دی‌ماه آغاز شده و عموم مردم می توانند در آن شرکت کنند، اضافه‌کرد: مردم به مدت ۱۲ روز (تا هفتم بهمن) برای ارائه پیشنهاد در سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) فرصت دارند.

وی در تشریح شاخص‌ترین املاک ارائه شده در این مزایده، گفت: ۲ قطعه زمین به مساحت افزون بر ۸.۵ هکتار با کاربری صنعتی در استان مازندران و دیگری بیش از ۱۹ هکتار در حریم شهر تهران در مزایده شماره ۱۱۴۷ در معرض فروش گذارده شده اند.

نورنژاد همچنین اظهار داشت: با توجه به شرایط مندرج در اطلاعیه های این مزایده، برخی از املاک به صورت نقد و اقساط به برندگان واگذار خواهد شد که افراد می توانند با مراجعه به سامانه یاد شده، اطلاعات بیشتری دریافت کنند.

کد خبر: ۲۶۸٬۸۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha