تشکل‌های اتاق بازرگانی تابع تصمیم شورای عالی نظارت هستند
رئیس فراکسیون تشکل‌های اتاق بازرگانی:

تشکل‌های اتاق بازرگانی تابع تصمیم شورای عالی نظارت هستند

رئیس فراکسیون تشکل‌های اتاق بازرگانی ایران با اشاره به این که تصمیم قانونی شورای عالی نظارت را قبول دارد گفت: تصمیم قانونی برای اتاق را قبول داریم و همه مطیع قانون هستیم.

به گزارش بازار، طبق تصمیم شورای عالی نظارت، انتخاب حسین سلاح‌ورزی برای ریاست اتاق بازرگانی ایران غیرقانونی بوده و وی از این سمت کنار گذاشته شده و اول بهمن‌ماه، انتخابات جدید رئیس اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد.

در همین زمینه، ابوالفضل روغنی گلپایگانی، رئیس فراکسیون تشکل‌های اتاق بازرگانی از حمایت تشکل‌ها از تصمیم قانونی شورای عالی نظارت خبر داد.

روغنی همچنین پیرامون جلسه روز شنبه تشکل‌های اتاق بازرگانی گفت: دلیل تشکیل جلسه شنبه این بود که با دوستان خود در مورد موضوعات تشکل‌های اتاق گفتگو کنیم. ما نه پیرو شخصی هستیم و نه از فردی حمایت می کنیم.

وی افزود: ما تنها از قانون حمایت می‌کنیم و تشکل‌ها در مسیر دولت و مجلس هستند.

رئیس فراکسیون تشکل های اتاق ادامه داد: تشکل‌ها در مسیر دولت و قانون هستند و مسائل اتاق نیز توسط هیئت نمایندگان تصمیم‌گیری می‌شود و موضوع جلسه روز شنبه نیز به طور دقیق، کاهش تعداد تشکل‌ها در اتاق ایران بوده است.

روغنی با اشاره به این که تصمیم قانونی شورای عالی نظارت را قبول دارد گفت: تصمیم قانونی برای اتاق را قبول داریم و همه مطیع قانون هستیم.

کد خبر: ۲۶۸٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha