۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
ثبت ۳۶۱ هزار و ۸۵۵ نظر درباره عملکرد دستگاه‌های اجرایی
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد

ثبت ۳۶۱ هزار و ۸۵۵ نظر درباره عملکرد دستگاه‌های اجرایی

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: یک سامانه جهت نظرسنجی خدمات دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که تاکنون ۳۶۱ هزار و ۸۵۵ نظر به صورت سامانه‌ای در آن ثبت شده است.

به گزارش بازار، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور امروز (چهارشنبه ۲۷ دی ماه) در حاشیه هیأت دولت، گفت: آقای رئیس جمهور دستوری را برای ایجاد سامانه رضایت سنجی دولت صادر کرده است که طبق گزارشی که تا به امروز برای بنده ارسال شده برای ۸۷۷هزار و ۶۸۲ نفر از کارکنان دولت کد یا نمایه دوبعدی (qr کد) صادر شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه شهروندان وقتی خدمات از دستگاه‌های اجرایی می‌گیرند باید بتوانند نظر خود را در مورد رضایتی که همه همکاران دولت ارائه می‌دهند، داشته باشند، افزود: اگر وزارت آموزش و پرورش به این سامانه رضایت سنجی کارکنان دولت متصل شود، یک میلیون نفر به تعداد کارکنان دارای کد دوبعدی در این خصوص اضافه خواهد شد.

وی افزود: یک سامانه جهت نظرسنجی خدمات دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که تاکنون ۳۶۱ هزار و ۸۵۵ نظر به صورت سامانه‌ای در آن ثبت شده است که هم در اختیار دستگاه و هم در اختیار ما قرار دارد که به دستگاه ها در خصوص عملکرد آن‌ها بازخورد می‌دهیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، اظهار کرد: در روز گذشته طبق آمار ثبت شده ۷ هزار ۱۱۲ نفر از شهروندان در خصوص خدمات دستگاه‌ها اظهار نظر ثبت کرده‌اند، ما بیشترین همکاری را در وزارت بهداشت و درمان داشته‌ایم که مخاطبان زیادی را هم در دستگاه‌های اجرایی دارد. لذا؛ امیدواریم سایر دستگاه‌ها هم حضور یابند.

لطیفی تأکید کرد: شهرداری‌ها نیز موظف هستند در این موضوع حضور پیدا کنند ولی هنوز دارای تأخیر هستند و لذا اگر شهرداری‌ها و سازمان تأمین اجتماعی هم حضور پیدا کند ما میتوانیم حجم زیادی از نظرات مردم را در خصوص عملکرد دستگاه های اجرایی داشته باشیم.

کد خبر: ۲۶۸٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha