۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شد
طی ۹ ماهه امسال؛

۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شد

سمنان- احمدی دبیر کارگروه رفع موانع تولید سمنان گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید و رفع موانع به ۴۵ واحد تولیدی استان در بخش های مختلف پرداخت شده است.

یادگار احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه در آخرین نشست کارگروه رفع موانع استان سمنان با حضور اعضا، مقرر شد ۴۲ طرح تولیدی در حوزه کشاورزی از امهال یا همان مهلت گرفتن برای پرداخت اقساط تسهیلات رونق تولید بهره مند شوند، ابراز کرد: مجموعاً ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات این واحدهای تولیدی کشاورزی، امهال شد.

وی با بیان اینکه ۳۷ طرح نیز در زمینه امهال تسهیلات بانک کشاورزی استان سمنان در کارگروه رفع موانع مورد تصویب قرار گرفته است، افزود: تلاش شده تا بتوانیم از این طریق به کشاورزان استان کمک کنیم.

رییس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه دو واحد صنعتی نیز امروز تسهیلات رونق تولید دریافت کردند، گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان مجموع تسهیلاتی است که به این دو واحد صنعتی پرداخت خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه تعیین سهمیه برای بانک های عامل در زمینه تسهیلات رونق تولید از دیگر مصوبات ستاد رفع موانع استان سمنان بود، ابراز کرد: تخصیص منابع آبی از طریق پساب شهری برای شهرک های صنعتی استان سمنان از دیگر مباحثی بود که در نشست ستاد رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۶۰ نشست ستاد رونق تولید و رفع موانع استان سمنان برگزار شده است، افزود: این جلسات دارای ۳۶۵ مصوبه بوده که بخشی از آنها اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی معدنی، صنعتی و کشاورزی است.

دبیر کارگروه رفع موانع استان سمنان با بیان اینکه مشکلات ۲۰۹ واحد تولیدی در بخش های مختلف طی ۹ ماهه امسال در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته است، تاکید کرد: ۲۵۰ مصوبه کارگروه تا کنون کاملاً اجرایی شده و ۱۱۵ مصوبه نیز در دست اجرا است.

احمدی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۴۵ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید و رفع موانع دریافت کردند، ابراز کرد: ۱۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال مجموع تسهیلات پرداختی به این واحد ها برآورد می شود که پرداخت آن توانسته بخش مهمی از مشکلات و موانع تولیدی این واحد ها را کاهش دهد.

کد خبر: ۲۶۸٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha