۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
هزار و ۲۰۰ ساختمان نا ایمن پایتخت ارزیابی شد
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی:

هزار و ۲۰۰ ساختمان نا ایمن پایتخت ارزیابی شد

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از اتمام ارزیابی هزار و ۲۰۰ ساختمان نا ایمن و ارسال نتایج ارزیابی‌ها به سازمان مدیریت بحران و دادستانی تهران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در خصوص ارتقای تاب‌آوری شهر تهران بر اساس بند ض ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران، تدوین دستورالعمل فرورریزش‌ها و فروچاله‌های شهر تهران، تعیین حریم گسلی و همچنین ارزیابی ساختمان‌های ناایمن را انجام داده و اقداماتی در حال انجام دارد به تشریح اقدامات آن مرکز در خصوص ارزیابی ساختمان‌های ناایمن پرداخت.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: مرکز تحقیقات در همکاری با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و مدیریت بحران شهرداری تهران، ارزیابی ساختمان‌های نا ایمن را شروع کرده است.

حیدری ادامه داد: مقرر شده است تا ارزیابی ۱۶ هزار ساختمان ناایمن در پایتخت انجام شود که تاکنون ارزیابی یک‌هزار و ۲۰۰ ساختمان ناایمن انجام شده است و نتایج ارزیابی‌ها در چهار گروه به سازمان مدیریت بحران و دادستانی استان تهران ارایه شده است.

وی تاکید کرد: ارزیابی ساختمان‌های ناایمن موضوع مهمی است که بر اساس جزء ۵ بند ض ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران انجام آن برعهده مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در همکاری با دیگر سازمان‌ها و نهادها قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۶۸٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha